رادیو معارف حسینیه می‌شود

رادیو معارف حسینیه می‌شود


به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، مسعود كاویانی _سرپرست شبكه رادیویی معارف _ از تدارك گسترده این رسانه در معرفی حادثه عاشورا خبر داد و گفت: تبیین عناصر فرهنگ مقاومت،‌ترویج الگوی عزاداری صحیح و تبیین خطبه‌های امام حسین  (ع) از جمله رویكردهای اصلی رادیو معارف در محرم است.
مسعود كاویانی در ادامه از پخش برنامه «حسینیه» خبر داد و گفت: این برنامه كه از ابتدای محرم ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، عناصر فرهنگ مقاومت و ایستادگی با تكیه بر شعار هیهات مناالذله را به سمع شنوندگان خواهد رساند.
سرپرست رادیو معارف در ادامه خاطرنشان كرد: ترویج الگوی عزاداری صحیح برای حضرت ابا‌عبدا... الحسین (ع) و یارانش از جمله مواردی است كه بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاكید قرار گرفته است كه رادیو معارف با پخش برنامه «مشق عشق» ضمن بیان این مهم به تبیین نقش اقامه عزای حسینی در گسترش فرهنگ و نهضت عاشورا و ضرورت و چرایی عزاداری و راز ماندگاری كربلا خواهد پرداخت. مسعود كاویانی در ادامه از پخش برنامه «بر كرانه فرات» خبر داد و گفت: این برنامه در دهه اول محرم هر روز ساعت 6 توسط آیت‌ا... جوادی‌آملی با محوریت تبیین بُعد جهانی و منطقه‌ای قیام حضرت سیدالشهدا (ع) تقدیم سوگواران آل‌ا... خواهد شد.