هانیه توسلی ممنوع‌التصویر نیست

مدیر روابط‌عمومی صداوسیما:

هانیه توسلی ممنوع‌التصویر نیست



محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است كه با رئیس مركز صیانت سازمان صداوسیما صحبت كرده و او گفته مركز صیانت به عنوان متولی موضوع، تاكنون ممنوعیتی برای هانیه توسلی نداشته است.
به گزارش جام‌جم، رنجبران نوشته است: «برخی از همكاران رسانه‌ای و مخاطبان از ممنوع‌التصویری خانم هانیه توسلی پرسیدند كه با رئیس مركز صیانت سازمان صحبت كردم و ایشان گفت كه مركز صیانت به‌عنوان متولی موضوع تاكنون ممنوعیتی برای خانم توسلی نداشته و این خبرهای جعلی كه متاسفانه ذهن هنرمندان و مردم را مشوش می‌كند، نادرست است.»
رنجبران چند روز پیش نیز در توییت دیگری نوشته بود: برای چندمین بار موجی راه افتاده كه صداوسیما فلانی و بهمانی را ممنوع‌التصویر كرده؛ من هم برای چندمین بار عرض می‌كنم سازمان صداوسیما هیچ كسی را راسا ممنوع‌التصویر نكرده، نمی‌كند و نخواهد كرد.
تكذیب ممنوع‌التصویری هانیه توسلی در تلویزیون از سوی مدیر‌كل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما در پی ادعای پخش‌كننده یك فیلم سینمایی كه این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است، صورت پذیرفت. پیش از این در خبرها آمده بود، پخش‌كننده فیلم سینمایی ایده اصلی گفته است: بعد از آن‌كه تیزرهای فیلم ایده اصلی به كارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه كردیم اما به ما اعلام شد باید بخش‌هایی كه هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.
این پخش‌كننده ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.
در ایده اصلی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان بازی می‌كنند.