پسرم مادرش را كشت تا از من انتقام بگیرد!

ادعای عجیب مرد همسركش در جلسه دادگاه:

پسرم مادرش را كشت تا از من انتقام بگیرد!

مرد میانسال كه متهم است همسرش را كشته، دیروز در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح كرد و پسرش را قاتل خواند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از صبح ششم شهریور ۹۷ به دنبال مرگ مشكوك یك زن 42ساله به نام سهیلا در خانه‌اش در یكی از خیابان‌های تهرانپارس آغاز شد.
همسر 54 ساله وی به نام رضا به ماموران گفت: صبح برای هواخوری به پارك پروین رفته بودم، اما وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم شیر گاز آشپزخانه باز است و همسرم
 خفه شده است‌. من همسایه‌مان را كه پرستار بود خبر كردم، اما او گفت كار از كار گذشته است. به نظرم همسرم خودكشی كرده باشد. جسد با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل شد، اما وقتی كارشناسان اعلام كردند وی به خاطر انسداد مجاری تنفسی جان سپرده و احتمالا خفه شده است، رضا به عنوان متهم بازداشت شد.
این مرد كه سعی داشت با دروغگویی پلیس را گمراه كند
به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف كرد. وی گفت: مدت‌ها بود با همسرم اختلاف داشتم. او همیشه به من بی‌احترامی می‌كرد‌. رفتارهای او تا جایی پیش رفته بود كه پسر‌بزرگم هم برایم احترامی قائل نبود و به حرف‌هایم گوش نمی‌داد. همسرم حتی با من صحبت نمی‌كرد و پسرم از من خواسته بود خانه را برای همیشه ترك كنم .
 متهم ادامه داد: پول‌هایم دست همسرم بود. آخرین بار از او پول خواستم، اما او شروع به داد و فریاد كرد به همین خاطر با هم درگیر شدیم‌. پسرم به محل كارش رفته بود كه برای هواخوری به پارك پروین رفتم، اما آنجا بود كه تصمیم به قتل همسرم گرفتم‌. وقتی به خانه برگشتم سهیلا خواب بود. شیر گاز خانه را باز گذاشتم و به پارك برگشتم‌. چند ساعت بعد وقتی به خانه رفتم متوجه شدم همسرم به خاطر استنشاق گاز بیهوش شده است. با دستمال آشپزخانه او را خفه كردم‌. سپس همسایه‌ها را خبر كردم تا همه فكر كنن همسرم دست به خودكشی زده است.
 به دنبال بازسازی صحنه جرم، وی در شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران از خود دفاع كرد.
 در جلسه رسیدگی به این پرونده كه دیروز برگزار شد پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح كردند و گفتند به هیچ قیمتی از خون دخترشان گذشت نمی‌گنند. دو پسر قربانی نیز برای پدرشان قصاص خواستند.
 وقتی متهم روبه‌روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح كرد. وی گفت: من همسرم را نكشتم و تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف كردم. پسرم قاتل مادرش است. پسرم سال‌ها بود از من می‌خواست تا خانه‌ام را به نام او سند بزنم، اما موافقت نمی‌كردم. او همچنین چندبار خواسته بود  املاكی را كه در تبریز دارم بفروشم و به او بدهم، اما چون راضی به این كار نشدم كینه مرا به دل گرفت. او مادرش را كشته تا از این طریق از من انتقام بگیرد. قصدش این بود من به زندان بروم تا راحت اموالم را تصاحب كند.
در این میان اولیای دم به اظهارات متهم اعتراض كردند و او را دروغگو نامیدند.
 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند.