روایت سد جوع در میرداماد

روایت سد جوع در میرداماد


آن‌قدر در هفته‌ای كه گذشت و تعطیل بود رویداد از سر و كول‌مان بالا رفت كه راستش را بخواهید هنوز نتوانسته‌ایم كمر راست كنیم. مدام خبر است كه خبر را می‌خورد و ما سر این سفره سعی می‌كنیم دست‌كم درحد سد جوع رفتار كنیم و شما را هم بی‌نصیب نگذاریم؛ به قول مرحومه مغفوره سیمین‌خانم دانشور طوری درو كنیم كه چیزی هم گیر خوشه‌چین‌ها بیاید.
علاوه‌بر این، در همین صفحـــــــــــــــــــــــــه 9 زینب مرتضایی‌فرد در روزی كه اعضای گروه را به لذت تورق كتابی از نقاشی قهوه‌خانه‌ای مهمان كرده بود، كاملا ارگانیك رفتار كرده و رفته سراغ علاءالدین قاسمی كه قرار است ده‌شب در تهران تعزیه ببرد روی صحنه و از او درباره جزئیات اجرایش پرسیده. گزارش او را بخوانید كه یحتمل با انرژی مضاعف نوشته شده چرا كه سركار در تعطیلات حسابی نشسته بوده پای بازنویسی داستان‌هایش و حالا قبراق است از این رفع روزمرگی.
بدپیلگی‌هـــــــــــــــــــــــــــــــــــای محمدصادق علیزاده در عرصـه رسانه زبانزد است. نوك پیكان این بدپیلگی امروز سامانه فیلیمو را نشانه رفته و آذر مهاجر هم نخ را از دست صادق گرفته و فیلیمویی‌ها را پای گفت‌وگو كشانده؛ درباره این‌كه چطور به‌ناگهان و در روزهایی كه بحث بر سر خودسوزی سحر خدایاری معروف به دختر آبی داغ است، فیلم‌هایی با موضوعات زنان بر صدر پیشنهادهای این سایت نشسته است.
آیا شائبه موج‌سواری فیلیمو بر وضع كنونی، جدی است؟ پاسخ را در صفحه 10 بخوانید.
چه كسی فكرش را می‌كرد فیلم «رستاخیز» كه سال‌هـــــــــــاست در انتظار نمایش عمومی مانده، به‌ناگهان و از كانالی عراقی در یوتیوب لو برود.
همین سبب شده ساناز قنبری مصرانه و چراغ‌قوه به‌دست به دل تاریكی بزند و از نصرا... پژمان‌فر، احمدرضا درویش، مسعود نجفی و حبیب ایل‌بیگی بپرسد كه بالاخره فیلم از كجا درز كرده.
محمدصادق علیزاده هم گزارشی كوتاه نوشته و ته‌و‌توی كانال عراقی فو‌ق‌الذكر را درآورده. مشاركت او به عنوان دبیر گروه طی پروسه سوژه‌یابی تا تولید و پرداخت، مثال‌زدنی است. ما هم می‌زنیم، شما بگویید زدیم. گزارش ساناز قنبری را در صفحه 11 بخوانید.
اگر هم طالب تازه‌ترین خبرها و گزارش‌ها درباره سینمـــــــــــــــــــای روز دنیا هستید، بروید ته بازار؛ واپسین صفحه گروه فرهنگ یعنی 12. جایی كه در تیول كیكاووس زیاری و رفقای بالیوودی و هالیوودی‌اش است.