با تهاجمی‌ترین تیم ممكن وارد دربی می‌شویم

نعمتی: برای هواداران و مربیان بازی می‌كنم

با تهاجمی‌ترین تیم ممكن وارد دربی می‌شویم

 در دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان كه یكی از بازی‌های مهم سرخپوشان در فصل نوزدهم به‌شمار می‌رفت، سیامك نعمتی در پست وینگر راست وارد زمین شد و توانست عملكرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. عملكرد او در این بازی، مورد تمجید كادرفنی و كارشناسان نیز قرار گرفت. این بازیكن می‌گوید به تمام اهداف‌شان برای بازی با نماینده آبادان در لیگ برتر
رسیدند.
نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم تاكید كرد: «می‌دانستیم قبل از دربی بازی بسیار مهمی مقابل‌مان است و باید هر طور شده این دیدار را با كسب سه امتیاز به اتمام می‌رساندیم تا با روحیه خوب به دربی برویم. از سوی دیگر باید قبول كنیم در اوایل فصل هستیم و برای رسیدن به آمادگی كامل نیاز به زمان بیشتری داریم. با این حال بازی را شروع كردیم و از ابتدا تا انتها مالك توپ و میدان بودیم. خدا را شكر سه امتیاز را نیز كسب كردیم.» نعمتی اضافه كرد: «همه بازیكنان با روحیه بالا وارد زمین شدند و با این‌كه یك سری تغییرات در تركیب اصلی تیم ما وجود داشت ولی موفق شدیم در نهایت روی تیزهوشی بازیكنان و گل موثری كه محمدحسین كنعانی‌زادگان به ثمر رساند بازی را به سود خودمان تمام كنیم. این پیروزی شاید از نظر برخی در یك بازی عادی خانگی رقم خورده، اما این برد اهمیت فراوانی برای ما دارد زیرا در همین شروع فصل سه امتیاز دیگر به ما هدیه داد تا جزو بالانشین‌های جدول باشیم و از سوی دیگر روحیه همه پرسپولیسی‌ها را قبل از دربی به بالاترین حد خود رساند. از طرفی، شكست برابر تراكتور را با این سه امتیاز به نوعی جبران كردیم و می‌توانیم در ادامه راه، با قدرت بیشتری به سمت موفقیت‌های بعدی حركت كنیم.»
این بازیكن افزود: «خدا را شكر می‌كنم كه چنین اتفاقاتی برای تیم‌مان رخ داد تا هواداران را امیدوار به خانه بفرستیم. طرفداران پرسپولیس همیشه از ما حمایت می‌كنند و اصلا نمی‌خواهند تیم محبوب‌شان بازنده باشد. این بهترین حسی است كه می‌توانیم از فوتبال بگیریم. البته بعد از پایان بازی شنیدم كه یك كودك هشت ساله متاسفانه در ورزشگاه دچار برق گرفتگی شده و فوت شد. باید به خانواده این كودك تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر در ورزشگاه‌های ایران شاهد چنین فجایعی نباشیم چون مردم می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند و نباید این‌طور به همین سادگی جان‌شان را از دست بدهند.»
وینگر راست پرسپولیس در مورد پست بازی خود گفت: «در سمت راست خط حمله راحت هستم و فكر می‌كنم عملكرد خوبی هم داشتم. البته قصد من شاد‌كردن دل هواداران و كادر فنی بود. تلاش كردم برنامه‌ها و ماموریت‌هایی كه گابریل كالدرون به من سپرده بود به بهترین شكل ممكن در زمین انجام بدهم و همچنین با دوندگی زیاد تلاش كنم تاثیری در پیروزی تیم داشته باشم. همه بازیكنان چنین حسی داشتند و وقتی به این اتحاد رسیدیم، فوتبالمان نظم بیشتری هم گرفت تا بتوانیم برنده بازی شویم. در این دیدار به‌موقع گل زدیم و تا پایان كار از گل‌مان مراقبت كردیم. البته باز هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی برای كسب سه امتیاز، همین یك گل هم كافی بود.»
این بازیكن در نهایت در خصوص دربی پایتخت كه هفته چهارم برگزار می‌شود، گفت: «تجربه من می‌گوید دربی واقعاً بازی حساس، نفسگیر و كاملا متفاوتی نسبت به همه بازی‌های دیگر ما است. همان‌طور كه توضیح دادم با برد و روحیه بالا وارد دربی می‌شویم و مطمئناً با توجه به تاكتیك‌هایی كه گابریل كالدرون دارد، تهاجمی‌ترین تیم ممكن را به این بازی مهم می‌فرستیم. البته نباید فراموش كرد كه ملاك موفقیت در دربی جایگاه تیم‌ها نیست، ولی آخرین بازی مقابل استقلال را ما بردیم و این بار نیز تلاش می‌كنیم برنده دربی رفت فصل باشیم.