تاباندن «ایكس ری» در سیما

تاباندن «ایكس ری» در سیما


تصویربرداری تله‌فیلم پلیسی «ایكس‌ری» با نام قبلی «كاور» به كارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسید و احتمال  دارد از شبكه سه سیما پخش شود.

مسعود رجبیان، تهیه‌كننده این اثر در گفت‌‎وگو با جام‌جم بیان می‌كند: به ما اعلام كرده‌‌اند این تله‌فیلم اواسط مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌رود، اما تاریخ پخش دقیق آن هنوز مشخص نیست.
قصه از چه قرار است؟
داستان این تله‌فیلم چند قسمتی كه به سفارش پلیس پیشگیری ناجا ساخته شده، درباره محموله‌ای است كه پلیس فرودگاه به آن مشكوك و همین سرآغاز قصه پرفراز و نشیبی می‌شود. قصه این سریال را كریم خودسیانی بر مبنای یك پرونده واقعی نوشته است. این نویسنده در كارنامه خود فیلمنامه‌نویسی سریال‌هایی چون‌‎ سایه روشن و با اجازه بزرگ‌ترها را دارد. او همچنین در برنامه‌هایی مثل شهر باران و ساعت شنی در جایگاه مجری و در آثاری نظیر دولت مخفی، همچون سرو و عشق گمشده به‌عنوان بازیگر حضور داشته است.
سروش محمدزاده كیست؟
كارگردانی این سریال را سروش محمدزاده بر عهده دارد كه ساخت فیلم سینمایی «چهارشنبه» و چند تله‌فیلم در كارنامه هنری اوست. محمدزاده همچنین در مجموعه «دیوار به دیوار» به عنوان مشاور با سامان مقدم همكاری داشته است.
از «ماه عسل» تا «ایكس ری»
تهیه‌كنندگی ایكس ری نیز با مسعود رجبیان است كه مدیر تولید 12 دوره برنامه ماه عسل و همچنین برنامه‌ «عصرجدید» بوده است. او همچنین به عنوان طراح نور با برنامه‌هایی چون كودك‌شو، نود و برنده‌باش همكاری كرده است. این فیلم اولین تجربه تهیه‌كنندگی او در حیطه نمایشی به شمار می‌آید.
بازیگران زیر اشعه
امیریل ارجمند ایفاگر نقش اصلی این سریال است. كمند امیرسلیمانی، اتابك نادری، محمدرسول صفری، امیرحسین شام‌بیاتی، پروین ملك و محمدرضا صولتی نیز از بازیگران این سریال هستند.
شركت‌كننده «عصر جدید» بازیگر شد
رجبیان در گفت‌وگو با جام‌جم درباره یكی از بازیگران این فیلم می‌گوید: فاطمه رادمنش یكی از استعدادهای بازیگری است كه در برنامه عصر جدید شركت كرده بود و بعد از آن ما او را برای یكی از نقش‌های این سریال انتخاب كردیم.