سعودی‌ها به كشتار یمنی‌ها ادامه می‌دهند

با وجود طرح صلح انصارا...

سعودی‌ها به كشتار یمنی‌ها ادامه می‌دهند

ارتش و كمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارا... اعلام كردند كه با وجود اعلام طرح صلح از سوی این جنبش، ائتلاف عربی حملات خود را به سه استان یمن افزایش داده است و مسجدی را در استان عمران هدف قرار داد كه به كشته شدن تعدادی غیرنظامی منجر شد.
به گزارش اسپوتنیك، جنگنده‌های ائتلاف عربی ساعات اولیه صبح دیروز ده حمله را به منطقه حرف سفیان در شمال استان عمران انجام دادند كه یكی از آنها یك خودرو را هدف قرار داد و به كشته شدن دو نفر منجر شد. منطقه السواد نیز در معرض ۹ حمله قرار گرفت. به گفته منابع، در حملات ائتلاف عربی به منطقه السواد استان عمران، پنج عضو یك خانواده كشته شدند. دو كودك دیگر از اعضای این خانواده نیز مفقود شده‌اند. این منابع تأكید كردند كه ائتلاف عربی مسجدی را هدف قرار داد كه این خانواده به آنجا پناه برده بودند. در حال حاضر جست‌وجوی دو كودك مذكور زیر آوارها ادامه دارد.
یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارا... در صفحه رسمی خود در فیسبوك نیز نوشت: طی ۱۲ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی بیش از ۲۷ حمله هوایی را به تعدادی از استان‌های یمن انجام دادند. این حملات برج‌های مخابراتی در عمران و منازل و مزارعی در حجه و صعده را هدف قرار دادند. جنگنده‌های ائتلاف عربی سه حمله را به برج‌های مخابراتی در كوه ضین در استان عمران و دو حمله را به منطقه همدان در شمال غرب صنعا انجام دادند.