فقط استقلال  به حاشیه می‌رود

درگیری وریا و خطیر این‌بار در رسانه‌ها

فقط استقلال به حاشیه می‌رود


وریا غفوری، كاپیتان استقلال بعد از شهرآورد بزرگ پایتخت علی خطیر، معاون سابق استقلال را نشانه رفت و او را عامل وضعیت فعلی تیمش دانست. وریا گفت خطیر ده بازیكن را از استقلال فراری داد. معاون سابق استقلال اما نتوانست مقابل اظهارات وریا سكوت كند و روز گذشته به تندی جواب این بازیكن را داد. او حتی دست به افشاگری درباره خواسته‌های این بازیكن زد.  این در حالی است که ساعتی بعد از حمله خطیر وریا هم پاسخ او را داد.
آقای غفوری! یادت رفته گفتی رحمتی را بیرون كن؟! من ده بازیكن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال -سایپا و همچنین در منزل من در حضور دوست مشترك به من گفتی كه مهدی رحمتی را از تیم كنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟
 فوتبال را رها كن و كار سیاسی كن.   خیلی‌ها به كاپیتان فعلی استقلال گفته‌اند به جای این كارها، تمركز را روی فوتبالت بگذار و اگر هم نمی‌توانی فوتبال را رها و كار سیاسی كن، یا اصلا از استقلال برو و در تیم دیگری باش و این كارها را انجام بده.
 سالی 5/3 میلیارد تومان خواستی.  تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را در می‌آوری. تو كجا، ناصر حجازی كجا؟
 تو را شخم می‌زدم! من كدام بازیكن استقلال را فراری داده‌ام؟ من اگر شخم زدن بلد بودم، باید اول تو را شخم می‌زدم. مدیربرنامه شما كه همچنان علیه من خط می‌دهد.
من پول نگرفتم تو BMW گرفتی. اگر زورم می‌رسید باند شما را متلاشی می‌كردم تا استقلال از دست شما نفس بكشد. این كار بزدلانه نشان می‌دهد شما كه باعث باخت استقلال در دربی روز گذشته شدید، لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارید.
وضعت مشابه آنها نیست.  وریا جان، تو گران‌ترین فعال اجتماعی هستی، فعالان سیاسی و اجتماعی واقعی، وضعیت‌شان اصلا مشابه تو نیست. آنها بیشترین فشارها را تحمل می‌كنند و چیزی هم ندارند، ولی تو پردرآمدترین فعال اجتماعی و سیاسی این كشور هستی!