حمله به حسینی و مدافعان

حواشی استقلال بعد از شهرآورد

حمله به حسینی و مدافعان

استقلال تهران در شهرآورد بزرگ پایتخت شكست خورد تا همچنان بدون برد بماند. چهار هفته از شروع رقابت‌های لیگ برتر گذشته و این تیم همچنان برنده نشده است. آبی‌ها تصور می‌كردند در شهرآورد سه امتیاز را به دست بیاورند. حتی امیرحسین فتحی، مدیرعامل این تیم قبل از بازی گفت قطعا برنده بازی خواهند بود.
 البته هوادارانی كه اعتقاد داشتند همیشه پیش‌بینی‌های او برعكس از آب درمی‌آید همان لحظه قید برد را زدند!
شكست استقلال مثل همیشه حواشی زیادی برای آبی‌ها به همراه داشت. سیدحسین حسینی یكی از بازیكنانی بود كه شب سختی را سپری كرد.
او روی گل خورده تیمش بدشانس بود، چون ضربه عبدی در برگشت به پشتش برخورد كرد و وارد دروازه شد.
هواداران ناراحت استقلال هم به صفحه شخصی این بازیكن رفتند و كمی او را نوازش کردند. بعضی‌ها حتی از حسینی خواستند این تیم را ترك كند. دروازه بان استقلال بعد از مسابقه اعتقاد داشت مقصر شكست نبوده است. به همین دلیل با اعتماد به نفس از رختكن خارج شد. در این بین وقتی خبرنگاران تلاش كردند با او صحبت كنند، پاسخ داد حرف نمی‌زند. وقتی آنها گفتند منتظر بازیكنان بوده‌اند، حسینی با كنایه گفت مگر او به آنها گفته منتظر بمانند. پیشكسوتان استقلال هم بیش از همه از این بازیكن انتقاد كردند.
رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال هم دیروز گفت: بهتر است باشگاه به فكر یك رقیب برای حسینی باشد. او تاكید داشت وقتی این بازیكن رقیبی ندارد طبیعی است كه خیلی انگیزه نداشته باشد. البته او در دقایق پایانی شهرآورد موفق شد یك موقعیت تك به تك را مهار كند.
سیاوش یزدانی و رضا دانشگر دو دفاع میانی استقلال هم از جمله بازیكنانی بودند كه از آنها انتقاد شد. دانشگر روی گل خورده استقلال اشتباه اصلی را در دفع توپ داشت و در بازگشت آن به محوطه جریمه ترجیح داد بیشتر راه برود تا این‌كه درگیر شود. وقتی هم استقلال گل را خورد او به دیگر بازیكنان اعتراض داشت.
بعضی هواداران هم به حمایت استراماچونی پرداختند كه او بازیكنی ندارد و طبیعی است با چهره‌هایی چون رضاوند، ریگی و دانشگر نتواند نتیجه بگیرد. خیلی‌ها هم از مرتضی تبریزی انتقاد كردند. مهاجم استقلال كه از زمان حضورش در این تیم موفق نبوده در بازی شهرآورد هم دوباره عملكرد ضعیفی داشت و كلا در جریان بازی نبود. رضا عنایتی مهاجم سابق آبی‌ها می‌گوید: متاسفانه خط حمله استقلال هم مثل دیگر خط‌هایش است و باید تقویت شود.
 در حال حاضر دیاباته هم مصدوم است. من این بازیكن را در امارات و باشگاه الامارات دیدم. او بازیكن بدی نیست. مهاجم باكس است ولی وقتی از محوطه خارج شود كارایی ندارد. به نظرم استقلال باید یك تغییر اساسی در خط حمله داشته باشد.
بعد از شهرآورد، بازیكنان استقلال در رختكن فوق‌العاده ناراحت بودند. استراماچونی هم چیزی به آنها نگفت. علی كریمی هافبك دفاعی استقلال از جمله بازیكنانی بود كه رنگش سرخ شده بود و حال خوبی نداشت. بازیكنان اغلب نای حرف‌زدن نداشتند و بعضی‌ها به كریمی می‌گفتند این اتفاق ممكن بود برای هر كدام از آنها رخ دهد. كریمی در تمرینات تیم به خوبی پنالتی می‌زد، ولی در حساس‌ترین لحظه ممكن، مغلوب علیرضا بیرانوند شد.
روز گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال هم برای آن‌كه به بازیكنان انگیزه دهد در محل تمرین تیم حاضر شد. او دقایقی با بازیكنان حرف زد و از آنها خواست با جدیت بیشتری به كارشان ادامه دهند.
 البته هنوز مشخص نیست باشگاه چه تصمیمی درباره ادامه همكاری با استراماچونی بگیرد، منتها نكته اینجاست كه بعد از دیدار شهرآورد كسی از این مربی ایتالیایی انتقاد نكرد بلكه همه به امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه حمله كردند. آنها اعتقاد داشتند مدیریت او باعث شده استقلال نتیجه نگیرد.
 تیم توسط فتحی و خطیر برای فصل جدید بسته شده و استراماچونی نقش چندانی در آن نداشت. در تصاویری كه از حضور دیروز فتحی در تمرین منتشر شد اثری از ناراحتی نه در چهره مدیریت و نه در چهره بازیكنان دیده
نمی‌شد!