ممبینی: داور دربی اشتباه خاصی نداشت!

ممبینی: داور دربی اشتباه خاصی نداشت!

رئیس کمیته داوران گفت: داوران دربی، نمایش و عملکرد خوب و کم‌نقصی داشتند و با موفقیت به کار خود پایان دادند. هدایت ممبینی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره عملکرد موعود بنیادی‌فر در دربی 90 گفت: خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از تیم داوری بودیم که جا دارد بار دیگر از این طریق به آنها خسته نباشید بگویم. با توجه به این‌که این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که موعود بنیادی‌فر و تیمش توانستند با شجاعت و آرامش این بازی را به خوبی کنترل و مدیریت کنند. با توجه به گزارش ناظر بازی، اشتباه خاصی در این بازی رخ نداد.

رئیس کمیته داوران عنوان کرد: من بازی را از نزدیک و در ورزشگاه آزادی دیدم. تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خوب و کم‌نقصی داشتند و با موفقیت هم به کار خود پایان دادند. در این مسابقه شاهد پنالتی، اخراج و اخطارهای زیادی بودیم؛ اما لازم است از سرمربیان دو تیم که با تیم داوری همکاری خوبی داشتند، تشکر کنم.
این حرف‌های ممبینی در حالی مطرح می‌شود که همه کارشناسان داوری با صراحت اعلام کرده‌اند بنیادی‌فر و همکارانش اشتباهاتی فاحش در دربی 90 داشته‌اند.