آزار شیطانی دختر دانشجو در گاوداری

آزار شیطانی دختر دانشجو در گاوداری


پسر جوان كه متهم است دختر مورد علاقه‌اش را در یك گاوداری مورد آزار و اذیت قرار داده، در جلسه دادگاه منكر این اتهام شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اسفند 97 بود كه دختری جوان در حالی كه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، با مراجعه به پلیس ادعا كرد مرد مورد علاقه‌اش، او را در یك گاوداری در پاكدشت مورد آزار و اذیت قرار داده است. او در شكایت خود به ماموران گفت: «از چند وقت قبل با فرشید آشنا شده بودم. اولین‌بار او را در نزدیكی دانشگاه دیده بودم و بعد از آن چند بار قرار گذاشتیم و به رستوران رفتیم.علاقه ما به همدیگر زیاد شده بود و فرشید با من در مورد ازدواج و آینده حرف می‌زد. موضوع برایم این قدر جدی شده بود كه موضوع را با مادرم هم درمیان گذاشتم.»
او در مورد شب حادثه گفت: «فرشید به من گفت می‌خواهد من را ببیند و من به او گفتم به نزدیكی خانه ما بیاید. اما او گفت ماشینش را فروخته و از من خواست به گاوداری او در پاكدشت بروم. اما زمانی كه به گاوداری رسیدم، با ضرب و جرح من را وادار كرد كه با او ارتباط برقرار كنم.»
با شكایت دختر جوان، فرشید دستگیر شد و پرونده بعد از طی روال قانونی به دادگاه كیفری یك استان تهران رسید. روز گذشته فرشید در برابر قاضی تولیت، رئیس شعبه دوازدهم دادگاه كیفری قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «مینا را می‌شناختم و آن روز قرار بود همدیگر را در گاوداری ببینیم. قبول دارم كه با او ارتباط برقرار كرده بودم، اما به خواست خودش بود و حتی یك صیغه محرمیت هم خوانده بودیم كه به گناه آلوده نشویم.»
متهم در برابر سوال قاضی كه می‌پرسد، اگر اجبار و اكراهی از سوی دختر در میان نبود، چرا او را مورد ضرب و جرح قرار دادی می‌گوید: «من او را مورد ضرب و جرح قرار ندادم و این اتهام را قبول ندارم.»
رای دادگاه بعد از مشورت قضات اعلام خواهد شد.