اجیر كردن مرد آزارگر برای انتقام از بچه محل

اجیر كردن مرد آزارگر برای انتقام از بچه محل

پسر نوجوان برای انتقام از دوستش مرد آزارگری را اجیر كرد تا نقشه سیاه او را اجرا كند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر فروردین امسال،به دنبال شكایت یك نوجوان 16 ساله مبنی بر این‌كه یكی از هم محلی‌هایشان او را به جای خلوتی در پارك سرخه حصار برده و مورد تعرض قرار داده، متهم شناسایی و دستگیر شد.
جوان 21 ساله كه دانیال نام دارد،در اعترافات خود به پلیس گفت: «با سهیل و پرهام ساكن یكی از محله‌های شرق تهران هستیم. برای همین همدیگر را می‌شناسیم. چند روز قبل بود كه پرهام سراغ من آمد و گفت مدتی است كه در مدرسه با یكی از دوستانش دعوا و جر‌و‌بحث دارند و كارشان به لجبازی كشیده است. از من خواست كمكش كنم تا از سهیل انتقام بگیرد. روز حادثه وانمود كردیم كه خیلی اتفاقی او را دیده ایم. من گفتم شنیده ام كه با هم قهر هستید و با اصرار از او خواستم همراه من بیاید تا برای صحبت به قصد آشتی دادن آنها به پارك برویم.»
متهم سهیل را به بهانه آشتی دادن او با پرهام به جای خلوتی در پارك سرخه حصار كشاند و سپس نیت شوم خود را عملی كرد. این در حالی بود كه پرهام اطراف محل را می‌پایید تا اگر كسی سر رسید پا به فرار بگذارند.
متهمان یعنی دانیال و پرهام روز گذشته در شعبه هفتم دادگاه كیفری به دفاع از خود پرداختند. دانیال گفت: «قبول دارم كه سهیل را مورد آزار و اذیت قرار دادم و از این بابت خیلی پشیمانم. اما تعرض به او را قبول ندارم.»
پرهام نیز گفت: «من فقط از دانیال خواسته بودم كه سهیل را بترساند. نمی‌دانستم او چه نیتی در سر دارد. من با سهیل در مدرسه دعوا و لجبازی داشتم اما نه در حدی كه بخواهم چنین نقشه‌ای برای او بكشم.»
دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهمان ختم جلسه دادرسی را اعلام كرد. رای پرونده به‌زودی صادر می‌شود.