استراماچونی: جایگاه استقلال چهاردهم نیست

استراماچونی: جایگاه استقلال چهاردهم نیست


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و جایگاه استقلال اینجای جدول نیست. آندره‌آ استراماچونی در كرج و در نشست قبل از بازی با گل ریحان البرز درباره تیمش حرف زد:
یك دیدار دوستانه با گل ریحان داشتیم كه در آن بازی متوجه شدم تیم خوبی دارند و مربی آنها هم عملكرد خوبی داشت. در حذفی، تیم‌های بزرگ باید تمركز داشته باشند چون برای تیم‌های كوچك این فرصت خوبی است و از آن استفاده می‌كنند. منظورم این نیست كه گل‌ریحان تیم كوچكی است؛ نصرتی مربی خوبی است و تیم او هم تیم قابل احترامی است. از نظر من بازی آسانی نداریم.
از زمانی كه به استقلال آمدم سعی كردم تیم هجومی داشته باشم و با سیستمی كه خودم از همه بهتر می‌شناسم با دو مهاجم تیمم را به زمین بفرستم ولی از اول فصل به خاطر كمبود بازیكنان با یك مهاجم بازی می‌كردیم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم دیگر به این‌كه بازیكنان را ندارم اهمیت ندهم. من بازیكنان كامل را برای سیستم خودم ندارم. وقتی استقلال من را استخدام كرد فكرم این بود تیمی قوی برای استقلال بسازم. حتی الان كه بازیكنان خط حمله و جلوی زمینم را ندارم ولی برنامه‌ام تغییر نمی‌كند. در حال حاضر نه روی نیمكت و نه در زمین بازیكنان صد در صد هجومی را ندارم و نمی‌توانم هر زمان كه بخواهم تغییر بدهم.
حسینی بعد از بازی با ذوب‌آهن احساس كرد از ناحیه دست، درد دارد و با خود او در زمینه میزان مصدومیتش صحبت خواهم كرد. اگر او هم نتواند، پورحمیدی به میدان خواهد رفت اما در هر دو حالت گلرهای خوبی در زمین خواهیم داشت. اگر پورحمیدی هم بازی كند، دو دروازه‌بان خوب هم از تیم امیدمان را روی نیمكت خواهیم نشاند.
متاسفم تا الان نتوانستیم ببریم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید، متوجه می‌شوید كه فاصله ما با حریفان زیاد است و خوب كار می‌كنیم. خیلی‌ها موافق حرف من هستند كه یك‌سری امتیازها در شرایط سخت از دست رفت. جایگاه استقلال اینجای جدول نیست ولی باز هم تاكید می‌كنم که تلاش می‌كنم تیمی قوی بسازیم.