حالا استراماچونی ناز می‌كشد!

بازی به نفع باشگاه استقلال عوض شد

حالا استراماچونی ناز می‌كشد!

سیبی كه به هوا پرت می‌شود چند چرخ می‌خورد تا به زمین برسد. اگر تا چند هفته قبل استراماچونی برای مدیران استقلال ناز می‌كرد كه می‌خواهد استعفا دهد و از این باشگاه برود ولی حالا اوست كه نیازمند حمایت باشگاه است. استراماچونی تصور می‌كرد با توجه به تیمی كه دارد می‌تواند در استقلال نتایج خوبی به دست آورد ولی شروع آبی‌ها در لیگ برتر خوب نبوده است. این تیم در پنج هفته اول مسابقات یك برد هم به دست نیاورده و در حال حاضر جزو تیم‌های پایین‌نشین لیگ برتر است. دیگر هواداران هم به اندازه ابتدای فصل از استراماچونی حمایت نمی‌كنند و او هم این مساله را احساس كرده است.
سرمربی استقلال خوب می‌داند در این شرایط خیلی مهم است كه باشگاه پشتش باشد. استراماچونی به این نتیجه رسیده كه بازار ایران بازاری پررونق برای اوست، به شرط آن‌كه بتواند در استقلال موفق باشد. او در اروپا هیچ پیشنهادی ندارد. منتها اگر بتواند در استقلال خود را ثابت كند حتی شانس این را خواهد داشت كه بتواند به كشورهای عربی برود و پول‌های زیادی به جیب بزند. استراماچونی در ابتدا به این مسائل فكر نكرده بود ولی رفته رفته به این نتیجه رسیده كه استقلال می‌تواند ویترین كارش باشد. به همین خاطر حالا تمركزش را بیشتر روی این تیم گذاشته و دیگر مثل گذشته عصبی نیست. از سویی او درباره جذب بازیكن هم كوتاه آمده است. خرید تا اینجا ناموفق میلیچ كروات و همین‌طور شیخ دیاباته باعث شده تا استراماچونی فعلا بی‌خیال جذب بازیكن شود. باشگاه در ابتدا به او اعلام كرده بود از نظر مالی تحت فشار است و به همین خاطر اگر هم بازیكنی جذب می‌شود باید ستاره باشد و برای تیم خوش بدرخشد. منتها هر دو بازیكنی كه استراماچونی جذب كرده بازیكنانی بوده‌اند كه ضعیف ظاهر شده‌اند و این مساله باعث شد تا مرد ایتالیایی موقتا بی‌خیال جذب بازیكن جدیدی شود.
به‌تازگی هم فتحی، مدیرعامل استقلال صحبت‌هایی با استراماچونی داشته و به این مربی گفته مورد حمایت آنهاست و اگر هم كسی چیزی می‌گوید، به آن توجه نكند. فتحی در واقع تلاش كرده فضایی درست كند كه استراماچونی بهانه‌ای نداشته باشد.