روز متفاوت سرخابی‌ها

جام حذفی از امروز برای استقلال و پرسپولیس آغاز می‌شود

روز متفاوت سرخابی‌ها

استقلال و پرسپولیس امروز در مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی در خانه حریفان به میدان می‌روند. پرسپولیس باید در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز مهمان ماشین‌سازی باشد. تیمی كه در اولین هفته لیگ برتر استقلال را در همین زمین شكست داد. حالا پرسپولیس امتحانی سخت را مقابل این تیم برگزار می‌كند و باید گفت در میان تیم‌های اسم و رسم‌دار لیگ برتر، سخت‌ترین قرعه به پرسپولیس خورده است.
در استقلال آندرا استراچونی هم باید در برابر گل‌ریحان باز می‌كند كه توسط محمد نصرتی هدایت می‌شود. باید دید استقلال كه در لیگ برتر موفق به كسب پیروزی نشده است در جام حذفی می‌تواند اولین برد این فصل را جشن بگیرد؟
بهترین قرعه در میان تیم‌های مدعی به سپاهان خورده است كه باید در برابر تیم خیبر خرم‌آباد قرار بگیرد.  دیدار پارس جنوبی‌جم و ذوب‌آهن هم روی کاغذ دیداری جذاب و نزدیک به‌نظر می‌رسد.
 تغییر ساعت بازی پرسپولیس
كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تغییر ساعت یك مسابقه از مرحله یك شانزدهم جام حذفی خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس به جای ساعت 15:30 امروز در ساعت 15 آغاز می‌شود. سازمان لیگ در توضیح این تغییر 30‌دقیقه‌ای، اعلام کرد بازی را زودتر برگزار می‌کنیم تا پرسپولیسی‌ها به پرواز برگشت برسند.
 برنامه بازی‌های امروز
ماشین‌سازی - پرسپولیس - ساعت 15
سردار بوكان - شهرداری ماهشهر - ساعت 15:30
خیبر خرم‌آباد - سپاهان - ساعت 16:30
خوشه طلایی ساوه - شاهین شهرداری بوشهر - ساعت 17:15
فجرسپاسی - فولاد - ساعت 17:15
پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن - ساعت 18:30
پیكان - شهدای رزكان كرج - ساعت 17:15
گل‌ریحان البرز - استقلال - ساعت 18:15