مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به مرحله تولید رسید

مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به مرحله تولید رسید


مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به كارگردانی علیرضا كاویان‌راد وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شد.
آن‌طور كه سینماپرس گزارش داده، این مستند از تولیدات جدید مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به كارگردانی علیرضا كاویان‌راد وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شد.
علیرضا كاویان‌راد درباره موضوع این فیلم كه با تكنیك دیجیتال پینتینگ ساخته می‌شود، گفت: من به عنوان یك ایرانی ممكن است در هر جایی زندگی كنم و هر زبان و فرهنگی داشته باشم، اما در نهایت
یك ایرانی هستم.
در مستند پویانمایی «من ایرانی‌ام» به این موضوع می‌پردازیم كه ما متشكل از فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و جغرافیاهای مختلف، اما زیر یك پرچم هستیم.  این انیماتور در ادامه با اشاره به سابقه كاری خود عنوان كرد: بیش از 2000دقیقه پویانمایی برای تلویزیون تولید كرده‌ام اما این آثار نسبت به «من ایرانی‌ام» داستان‌های متفاوتی داشته‌اند. سرعت و جدول تولیدشان هم بسیار متفاوت بوده است.
او افزود: من همواره در ساخت آثار كوتاه، تجربه‌گرا هستم و هیچ‌كدام از آثار كوتاه من شبیه دیگری نیستند. «من ایرانی‌ام» اثری به شدت تجربی است و همین تجربه برای من جذابیت بسیاری دارد.
كاویان‌راد درباره عوامل تولید «من ایرانی‌ام» كه قرار است تا پایان سال آماده نمایش شود نیز گفت: كارگردان و تهیه‌كننده اثر خودم هستم. حانیه اردستانی، شهره حاجی‌پور و فاطمه عباسی شخصیت‌ها را طراحی كرده‌اند و بهروز شهامت امور مربوط به موسیقی و صدا را انجام می‌دهد.