درباره سعدی یك كار الف ویژه می‌سازیم

درباره سعدی یك كار الف ویژه می‌سازیم



حامد افضلی، نویسنده سریال الف ویژه در گفت‌وگو با فارس درباره ادامه تولید این سریال گفت: قصه الف ویژه همان قصه قبلی است و كلیت آن تغییری نكرده و جالب است هر فردی قصه آن را می‌خواند برایش جذاب است. امیدوارم سرنوشت خوبی نیز داشته باشد. ما این سریال را در ابتدا با آقای هنرمند شروع كردیم و وی ایده‌هایی به من می‌داد و با مدیریتی كه داشت مرا به مسیر فانتزی قصه برمی‌گرداند. به نظرم مسؤولان تلویزیون می‌خواهند یك كار بزرگ‌تر بسازند با چهره‌های بیشتر.
این نویسنده درباره انتخاب نام الف ویژه برای این سریال نیز گفت: در مورد سعدی قرار است یك كار الف ویژه بسازند! اما این احتمال وجود دارد نام سریال تغییر كند. قصه این سریال بین خواب و بیداری در رفت و آمد است و من نیز تا به حال فیلمنامه‌ای در این سبك ننوشته بودم. سبك مورد علاقه‌ام كمدی فانتزی است و خوشحالم كه برای تولید این سریال با آقای هنرمند آشنا شدم چراكه آقای هنرمند نیز به این سبك خاص علاقه‌مند است و در كارهایی كه تا به حال ساخته به نوعی از این سبك استفاده كرده است.
حسین محجوب، بازیگر نقش اصلی این سریال است كه در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است. در این سریال نادر فلاح در نقش مهران و فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداخته اند.