برنامه پرسپولیس برای جذب ستاره سابق تیم ملی

برنامه پرسپولیس برای جذب ستاره سابق تیم ملی


 علی قلی‌زاده بازیكنی بود كه به علت درخشش در باشگاه سایپا خیلی زود توانست به تیم ملی برسد و انگیزه‌ها و شایستگی‌های خودش را به نمایش بگذارد.
قلی‌زاده به خاطر كارنامه‌ای كه برای خود ساخت، برنامه‌های زیادی برای آینده ترسیم كرد و خیلی زود به عنوان یك لژیونر از لیگ ایران خارج شد و حالا بازیكن باشگاه شارلوای بلژیك است، اما راه نسبتا دشواری را پشت سر گذاشت زیرا شرایط تمرینی و مسافرت‌های طولانی، فشار زیادی روی بدن این بازیكن وارد آورد تا مصدوم شود. با این حال قلی‌زاده مدتی قبل گفته بود به مرز آمادگی تمرین و بازی برای تیمش رسیده و می‌خواهد دوباره با استفاده از انگیزه‌هایش، شانس حضور در تیم ملی را هم پیدا كند، اما در تهران شرایط جالبی ایجاد
شده است.
برخی از نزدیكان به باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند جذب علی قلی‌زاده طرحی است كه محمدحسن انصاری فرد آن را دنبال می‌كند. گویا پرسپولیسی‌ها به‌دنبال آن هستند تا هرطور شده قلی‌زاده را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.
این در حالی است كه باشگاه پرسپولیس فصل قبل و در نیمه‌های سال، موفق شد با یك فرمول پیچیده محمد نادری را به‌عنوان بازیكن قرضی از باشگاه كورتریك بلژیك به خدمت بگیرد. مدیر برنامه‌های محمد نادری همان ایجنتی است كه علی قلی‌زاده را به بلژیك كشانده و شاید به خاطر ادامه همكاری با باشگاه پرسپولیس، قلی‌زاده را نیز به عنوان یار قرضی به كمپ سرخپوشان بكشاند.