پرسپولیس امسال هم شانس اول قهرمانی است

رادوشویچ: از دیدن موفقیت‌های بیرانوند خوشحالم

پرسپولیس امسال هم شانس اول قهرمانی است

 بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس كه در سه سال گذشته به‌صورت دائم به‌عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند لقب داده شده، امسال نیز از آمادگی و توان بدنی خوبی برخوردار است تا حدی كه هر گاه گابریل كالدرون او را در تركیب اصلی تیمش قرار داد، موفق به ثبت كلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. رادو در تعطیلات لیگ چند روزی به كشورش برگشت تا در كنار خانواده باشد و حالا در تمرینات پرسپولیس
شركت می‌كند.
این بازیكن كروات به خبرنگار جام‌جم گفت:  «شروع خوبی در این فصل داشتیم اما در دو دیدار گذشته در لیگ برتر، شكست خوردیم. هر چند جام حذفی را جدی گرفتیم و در تبریز به پیروزی رسیدیم اما این برای ما كافی نیست، زیرا پرسپولیس در این فصل هم قصد قهرمانی در لیگ را دارد و هم می‌خواهیم در جام حذفی مثل فصل قبل موفق باشیم. مطمئن باشید برای قهرمانی در همه تورنمنت‌ها می‌جنگیم ولی باید بتوانیم انگیزه‌هایمان را در هر بازی به اثبات برسانیم.»
رادوشویچ در مورد این كه شاید در ادامه لیگ نیز همچنان نیمكت‌نشین علیرضا بیرانوند باشد، گفت: «در ابتدا باید تاكید كنم از درخشش دوباره بیرانوند در تیم ملی و گرفتن پنالتی بازیكن كامبوج بسیار خوشحالم. بیرانوند نشان داد در اوج فوتبال خود قرار دارد و باید این دوران را ادامه دهد.
او دروازه‌بانی بسیار خلاق و قدرتمند است كه از همبازی بودن با بیرانوند لذت می‌برم، اما ما بازیكن پرسپولیس هستیم و برای هر بازی در بهترین فرم خود قرار می‌گیریم. كادر فنی است كه تعیین می‌كند كدام بازیكنان به میدان بروند و كدام بازیكنان نیمكت‌نشین باشند. هرگاه این وظیفه به عهده من باشد، تلاش می‌كنم بهترین نمایش را داشته باشم؛ همان‌طور كه بیرانوند نیز چنین تلاشی دارد.»