برادران تاچیبانا را واقعی كردیم!

گپ کوتاه با مهرداد و میلاد محمدی، دوقلوهای تیم ملی

برادران تاچیبانا را واقعی كردیم!

مهرداد و میلاد محمدی، دوقلوهای تیم‌ملی هستند. این دو با حضور در دیدار كامبوج تبدیل به اولین دوقلوهای تیم‌ملی شدند. میلاد همواره در اردوها حضور داشت، ولی مهرداد نه. او قبلا دعوت شده بود ولی نه به‌صورت مداوم. بعد از رفتن به پرتغال و درخشش او در لیگ این كشور بود كه ویلموتس تصمیم گرفت نامش را در فهرست بگذارد. مهرداد در دیدار كامبوج هم بازی كرد و میلاد هم كه در تركیب بود. پس از این بازی همه درباره آنها نوشتند و این‌كه اولین دوقلوهای فوتبال ایران هستند كه همزمان در تركیب ایران قرار گرفته‌اند.
مهرداد و میلاد كلا شوخ هستند و بانمك. در اردوهای تیم ملی هم بازیكنان با آنها خیلی شوخی می‌كنند، به خصوص با میلاد كه در همه اردوها بوده است. علیرضا بیرانوند از جمله كسانی است كه خیلی با این دو شوخی می‌كند. میلاد و مهرداد خیلی خاكی و خودمانی هستند و نكته این است كه ظرفیت بالایی دارند و معمولا ناراحت نمی‌شوند. مثلا سال گذشته بازیكنان تیم ملی فیلمی از حرکات میلاد منتشر كردند که در فضای مجازی پیچید، ولی این بازیكن اصلا ناراحت نشد.
آنها در بین طرفداران به برادران تاچیبانا هم معروف هستند. وقتی در این باره از آنها می‌پرسیم با خنده می‌گویند: «ما برادران تاچیبانا را واقعی كردیم! قبلا در كارتون بودند.» اشاره او به كارتون فوتبالیست‌هاست كه نقش زیادی در فوتبالیست شدن بیشتر بازیكنان تیم ملی داشت. میلاد و مهرداد محمدی هم از جمله بازیكنانی بودند كه این كارتون را می‌دیدند. میلاد می‌گوید: «بله، كارتون فوتبالیست‌ها را می‌دیدم. اتفاقا در محل هم به ما می‌گفتند برادران تاچیبانا. البته ما مثل آنها نمی‌توانستیم بازی كنیم، چون كارهای عجیبی می‌كردند.»
در تیم ملی هم بازیكنان به مهرداد و میلاد محمدی می‌گویند برادران تاچیبانا و خلاصه هركس با آنها كار دارد، می‌گوید برادران تاچیبانا كجا هستند؟!