نسیم اربعین در سیما

نسیم اربعین در سیما


 شبكه نسیم هم با فرارسیدن اربعین حسینی، حال و هوای این ایام را گرفته است و متناسب با آن برنامه‌هایی را روی آنتن می‌فرستد. به گزارش جام‌جم،‌ برنامه‌های با حسین حرف بزن، كوك عاشقی، نمای رادیو، چهل تیكه و هزار داستان جزو این برنامه هستند كه در روزها به صورت ویژه پخش می‌شوند.
با حسین حرف بزن: این برنامه به تهیه‌كنندگی محمدامین پرواس است كه حرف‌های بی‌تكلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین (ع) و ارتباط ایشان با آن حضرت را بیان می‌كند و امروز ساعت 19 و 30 دقیقه از این شبكه پخش خواهد شد.
كوك عاشقی: كوك عاشقی، گفت‌وگو با هنرمندان عرصه موسیقی كشور و آثار ایشان در خصوص حضرت اباعبدا... الحسین است و تولیدات آنها را در این حوزه از امشب تا یكشنبه 28 مهر هرشب ساعت 21 روی آنتن می‌برد.
نمای رادیو: «خورشید و خاكستر» به تهیه‌كنندگی فرشاد آذرنیا و كارگردانی رضا عمرانی از دیروز، هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.
هزار داستان: این برنامه به تهیه‌كنندگی جواد فرحانی و كارگردانی مریم نوابی‌نژاد با داستان‌های جذاب و میزبانانی كه روایتگر قصه‌هایی از زندگی می‌شوند فردا و جمعه 26 مهر به میزبانی حدیث میرامینی و لاله صبوری، ساعت ۲۰ از شبكه نسیم پخش می‌شود.
چهل تیكه: سری جدید برنامه چهل‌تیكه به تهیه‌كنندگی و كارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی یك خاطره‌بازی لذتبخش است كه گذشته را به نسل‌های حال پیوند می‌دهد.