پیشنهاد عنایتی به استقلالی‌ها: بی‌خیال فضای مجازی شوید

پیشنهاد عنایتی به استقلالی‌ها: بی‌خیال فضای مجازی شوید

هر چند استقلال در دو بازی آخر خود در حذفی و لیگ برنده شد اما خود بازیكنان می‌گویند هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند .استراماچونی هم در حال تمرینات ویژه با مدافعان و مهاجمان است تا بتواند ضعف‌های تیمش را از بین ببرد.
ولی مشكل استقلال چیست؟ آیا فضای مجازی و انتقاداتی كه صورت می‌گیرد در به‌هم خوردن تمركز بازیكنان نقش دارد؟ رضا عنایتی مهاجم سابق آبی‌ها در این باره به جام‌جم می‌گوید:«به نظر من بازیكنان باید بی‌خیال فضای مجازی شوند. بعضا می‌بینیم ماها كه دیگر بازی نمی‌كنیم و پیشكسوت شده‌ایم فعالیت‌مان از بازیكنان در فضای مجازی كمتر است.» او خطاب به بازیكنان چنین پیشنهادی می‌دهد: «كلا به فضای مجازی توجه نكنند. تمركزشان روی فوتبال باشد. متاسفانه بعضی از بازیكنان خیلی دنبال این چیزها هستند. ببینید فضای مجازی بد نیست به شرطی كه شما هم درست از آن استفاده كنید. وقتی شما بد باشید طبیعی است كه می‌آیند و انتقاد می‌كنند. به نظر من اگر بازیكنی احساس می‌كند این چیزها به او ضربه می‌زند و تمركزش را به هم می‌ریزد، كلا بی خیال شود و تمركزش را روی فوتبال بگذارد. این بازیكن می‌تواند صفحه‌اش را ببندد و با خیال راحت تمركز كند.»
عنایتی درباره استقلال هم چنین نظری می‌دهد: «الان استقلال نیاز به آرامش دارد. حاشیه همیشه در این باشگاه بوده مهم این است كه چطور آنها را مدیریت كرد و به سلامت از كنارشان گذشت. استقلال باید مدیریت بهتری روی همه مسائل داشته باشد. استراماچونی هم باید مورد حمایت قرار بگیرد. من به آینده باشگاه خوشبین هستم به شرط این‌كه مدیریت درستی صورت بگیرد. هواداران واقعا توقع‌شان بالاست. من دیدم كه بعضی‌ها حتی با ناامیدی درباره استقلال حرف می‌زنند. امیدوارم این جو از بین برود.»
مهاجم سابق آبی‌ها درباره مشكلات خط حمله این تیم هم می‌گوید: «فشار روی خط حمله كه زیاد است. وقتی شما به استقلال می‌آیی هواداران توقع دارند فقط گل بزنی. خود ما دورانی كه گل نمی‌زدیم این فشار را كاملا حس می‌كردیم. تازه آن زمان خط حمله استقلال جوری بود كه ما یا گل می‌زدیم یا پاس گل می‌دادیم. منتهی هوادار خیلی توقع داشت. الان هم این توقعات طبیعی است. امیدوارم بازیكنان یك جوری با این فشارها كنار بیایند. واقعا دو سه گل می‌تواند روند حركتی یك بازیكن را كاملا تغییر دهد.»