تا آخرش هستیم!

تا آخرش هستیم!


آدم حتی در ستون پشت‌صحنه هم امنیت ندارد. مثلا ما اینجا با شما از ماجراهای اطراف و شلوغ كاری همسایه‌ها می‌گوییم، دو روز بعد می‌بینیم بدون این‌كه در بزنند و سلام و علیكی بكنند، می‌آیند برای تهدید! اینجاست كه آدم می‌ماند چه بنویسد و به چه كسی اعتماد كند اصلا! البته می‌دانیم كار شما نبوده و رازدارید، بالاخره قبلا هم موارد زیادی را برایتان گفته و دیده‌ایم اتفاقی نیفتاده است. حالا بگذریم، كار هر كسی است خدا اهلش كند و این عادت بد حرف بردن و آوردن را از سرش بیندازد. خلاصه‌اش كه غمتان نباشد، ما از تهدیدها نمی‌ترسیم و هیچ چیز نمی‌تواند بچه‌های با وجدان گروه فرهنگی را از بیان واقعیت‌های پشت پرده بازدارد و تا ‌آخرش هستیم!
 بعد از این همه بیانیه دادن و تعریف كردن از خودمان بگوییم جمعه‌ای بود دل، آسمان پاییزی و ابرهای در هم پیچیده توی آسمان نتوانستند مانع این شوند كه محمدصادق علیزاده دبیر گروه فرهنگ و هنر برود نانوایی و سنگك به دست به روزنامه برگردد. ناهار ساده‌اش یعنی یك لقمه نان و پنیر را كه این روزها به مدد قیمت‌ها حسابی هم اشرافی است، بخورد و گزارش بنویسد. علیزاده بعد از این ناهار اشرافی ساده، نشست و گزارش خوبی برایتان نوشت درباره كتاب عروس قریش كه به زندگی مادر پیامبر می‌پردازد. در همین صفحه 9 می‌توانید مطلب مربوط به این كتاب را بخوانید. این را هم مدنظر داشته باشید كه البته دبیر گروه فرهنگ و هنر به مناسبت رحلت پیامبر اسلام به آن پرداخته است.
 در صفحات 10 و 11 امروز هم سه نفر حسابی فعالیت كرده و با هم گزارش مفصلی درباره سریال‌های تولید‌شده در شبكه نمایش خانگی نوشته‌اند. یكی‌شان البته راهی سفر شده، خودش نبود و مطلبش بود. دو نفر دیگر هم از روزنامه‌نگاران خوب دو صفحه هستند كه در حال همكاری با یكدیگرند. سریال‌ها را پیدا می‌كنند و به‌قول معروف درباره‌شان مو را از ماست بیرون می‌كشند. اصلا همكاری و نقد دو روحیه مهم گروه فرهنگی است كه اگر دیروز حین نوشتن همین ستون در جمع ما تشریف داشتید، می‌توانستید از نزدیك شاهدش باشید.
 در صفحه 12 هم كیكاووس‌خان زیاری كه این روزها در حال برنامه‌ریزی برای داشتن صفحاتی جذاب‌تر درباره سینمای جهان است، برایتان مطالبی را تدارك دیده بی‌نهایت جذاب. حالا فكرش را بكنید كه همكارمان بخواهد صفحه را از این هم جذاب‌تر كند، چه اتفاقی رخ می‌دهد! این را داشته باشید تا بعدا خودتان ببینید چه می‌كند كیكاووس‌خان. او در صفحه امروز هم سراغ چهره‌های مطرح سینما در دنیا رفته و اخبار كارهای سینمایی و اتفاقات مهم مربوط به فعالیت حرفه‌ای آنها را برایتان نوشته است.