قتل عام خانوادگی در روستا

پسر شرور 5 زن و دختر را با شلیك گلوله از پا درآورد

قتل عام خانوادگی در روستا

پسر جوان پس از بازگشت از پاكستان در جنایتی هولناك، نامادری، خواهر و سه خواهرزاده‌اش  را در خانه روستایی به رگبار بست و پس از این قتل عام فرار كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجشنبه صدای تیراندازی و شیون زنان سكوت روستایی در بخش جالق سروان را شكست. اهالی سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و پسر جوانی را دیدند كه سلاح كلاشینكفی در دست داشت و از خانه‌ای خارج شد.
اهالی خیلی زود پسر جوان را شناختند. او پسر صاحبخانه بود كه فشار دادن انگشتش روی ماشه كلاشینكف برایش مثل آب خوردن راحت بود. كسی جرات نكرد به او نزدیك یا سد‌راهش شود. بعد از رفتن او، اهالی وارد خانه شده و با صحنه هولناكی روبه‌رو شدند.
پیكر زن میانسالی همراه دخترش و سه‌نوه‌اش، غرق در خون روی زمین افتاده بود. خواستند به آنها كمك كنند اما گلوله‌ها به سر و صورت قربانیان اصابت كرده و مرگ آنها را رقم‌زده بود. همچنین پسر نوجوانی وحشت‌زده در خانه حضور داشت که قاتل به او شلیک نکرده‌بود. با تماس اهالی، ماموران پلیس خود را به روستا رسانده و تحقیقات برای رازگشایی از این قتل را آغاز كردند.
فرار قاتل
به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، عامل این جنایت هولناك پسر خانواده بوده كه بر اثر تیراندازی او، نامادری و چهار زن و دختر دیگر  به قتل رسیدند.
سردار محمدقنبری در گفت‌وگو با جام‌جم ادامه داد: براساس تحقیقات اولیه این متهم در كشور پاكستان ساكن بود و شامگاه پنجشنبه به‌خاطر اختلافاتی كه با خانواده اش داشت، وارد خانه شده و این جنایت را رقم زد.
وی افزود: با شناسایی هویت قاتل، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او و كشف راز قتل ادامه دارد.
مهران محمودی بخشدار جالق شهرستان سراوان هم در این باره گفت: متهم از سارقان مسلح و تحت تعقیب است كه در این جنایت نامادری، خواهر و سه خواهرزاده دختر خود را به قتل رساند. در زمان جنایت پسر 14 ساله‌ای هم در خانه حضور داشت كه قاتل به او آسیبی وارد نكرد.
وی افزود: پدر خانواده در زمان قتل در زندان به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد.
شركت در مهمانی، همراه محافظ
همزمان با این جنایت، فیلمی از مرد شروری منتشر شد كه در آن، همراه چهار محافظ مسلح، به یك جشن عروسی در روستا می‌روند و به منظور اعلام شاد باش اقدام به شلیك تیرهوایی می‌كنند. در این فیلم، محافظان پسر جوان صورت‌های خود را پوشانده‌اند و اهالی از حضور آنها با گوشی‌های خود فیلمبرداری می‌كنند. پس از این جنایت ادعا شد، پسر شرور تیرانداز، عامل قتل‌های خانوادگی است.
انگیزه جنایت
درباره انگیزه جنایت، اهالی روایت‌های مختلفی مطرح می‌كنند و پلیس می‌گوید برای مشخص‌شدن انگیزه اصلی قاتل باید منتظر تحقیقات تكمیلی بود اما آنچه برای ماموران مشخص شده، او با قربانیان اختلاف خانوادگی داشته است.
یكی از اهالی هم به جام‌جم گفت: متهم مردی حدود 30 ساله است كه علاقه زیادی به سلاح دارد و در اغلب عكس‌هایش سلاح كلاشینكفی در دست دارد. روایتی وجود دارد كه شب حادثه به خانه نامادری اش رفته تا ماشین پدرش را بگیرد ولی با مخالفت این زن رو به رو شده و جنایت را رقم زده است. روایت دیگری هم می‌گوید قاتل ادعا كرده نامادری اش باعث مشكلاتی برای پدرش شده و او برای انتقام این جنایت را رقم زده است.
آخرین روایت هم مربوط به ناراحتی قاتل از رانندگی خواهرش است. روایت‌ها زیاد بوده و هنوز معلوم نیست كدامشان درست است.