شبكه شما به استقبال ربیع می‌رود

شبكه شما به استقبال ربیع می‌رود


شبكه «شما» به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، برنامه‌های گوناگونی را برای پخش در ساعات مختلف در نظر گرفته است.
به گزارش جام‌جم، شبكه شما، با حلول ماه ربیع‌الاول، برنامه‌های گوناگون زنده، تركیبی و نمایشی برای پخش از این شبكه تدارك دیده است.
بر این اساس مجموعه «ناخونك» با محوریت موضوعاتی همچون شهرنشینی، فضای مجازی، خانواده و ... هر شب حوالی ساعت 23 روی آنتن می‌رود، تكرار این مجموعه را می‌توانید روز بعد ساعت 16 و 30 دقیقه از همین شبكه ببینید.
بخش‌‌های مربوط به برنامه‌های تلویزیونی ناخونك در سری قبل با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد كه در این سری هم ادامه دارد.
بینندگان شبكه شما و علاقه‌مندان به سافاری و اتومبیل‌سواری هم می‌توانند از این پس هر شب ساعت 18 بیننده مسابقه «هفت‌خان» كاری از صدا و سیمای مركز كیش باشند.
«مِی بی‌غَش» برنامه‌ای با موضوع حافظ‌شناسی و با محتوای عرفانی، هنری و ادبی هم از بامداد شنبه هر شب ساعت 24پخش خواهد شد؛ این برنامه كاری است از صدا و سیمای مركز فارس.
این مركز همچنین مجموعه «گمپ گلا» را نیز ویژه گروه سنی كودك و نوجوان برای پخش از شبكه شما تدارك دیده است. این برنامه هر روز ساعت 15 و 45 دقیقه روی آنتن می‌رود.
تربیت اسلامی، سبك زندگی، شهرنشینی، مدرسه، فضای مجازی و مطالعه از جمله موضوعات این برنامه هستند كه با حضور شخصیت «بی‌بی نارنج» و دو نوه‌اش و همچنین چهار عروسك تولید می‌شود.
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اكرم(ص) و هفته وحدت هم برنامه‌های گوناگونی در حال تولید است كه از آن جمله می‌توان به «اینجا ایران» كاری از صدا و سیمای مركز گلستان اشاره كرد؛ این برنامه با محور گردشگری و رونق صنعت گردشگری تولید می‌شود و قرار است هر شب ساعت 22 پخش شود.
«چمدون» برنامه‌ای با موضوع گردشگری و سفر و با حضور محمدرضا خسروی نیز هر شب ساعت 21 از شبكه شما پخش می‌شود.