رئیسی: برخورد با فساد رونق تولید را به همراه دارد

رئیسی: برخورد با فساد رونق تولید را به همراه دارد


رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف در این سفر و بازدید از كارخانه ماشین‌سازی تبریز عنوان كرد: بعد از برخورد قوه قضاییه با فساد در این شركت، بازدید از وضعیت این كارخانه و فعالیت كارگران برای بنده بسیار مهم بود.
 آیت‌ا... سید ابراهیم رئیسی افزود: چرخ‌های تولید این كارخانه فعال می‌شود و رونق می‌گیرد، البته با همه ظرفیت كار نمی‌كند، ولی میزان ظرفیتی كه امكان داشته به كار گرفته شده و در آینده نیز قابل افزایش است.
رئیس قوه قضاییه افزود: این اقدام نشان می‌دهد هرجا برخورد با فساد صورت گیرد زمینه برای رونق آماده می‌شود.
رئیسی با بیان این‌كه فساد، چوبی در چرخ تولید است اگر این چوب برداشته شود، چرخ‌های تولید به حركت درمی‌آید، تصریح كرد: جلوه این موضوع را در كارخانه ماشین سازی تبریز دیدیم و امیدوارم با پیگیری استاندار و مسؤولان استانی این كار دنبال شود.
وی با تاكید بر لزوم تسریع در تعیین هیات‌مدیره كارخانه ماشین‌سازی تبریز، ادامه داد: باید سریعا هیات‌مدیره تعیین تا دست مدیرعامل باز شود و اقداماتی كه در حوزه هیات مدیره است سریعا صورت پذیرد.
رئیسی بیان كرد: معلوم شد كه این كارخانه می‌تواند بسیار بهتر و برتر از آنچه در قبل بوده فعال شود.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برگزاری نشست با كارآفرینان و صنعتگران در حوزه مسائل اقتصادی، تصریح كرد: در این جلسه، موانع تولید از سوی كارآفرینان و صنعتگران بیان و تاكید شد كه این موانع حتما باید در جای خودش مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
وی تاكید كرد: امروز باید آن مجوزهایی كه موجب كندی تولید می‌شود برداشته شود و آنچه در قانون است، اجرایی و از سوی دستگاه‌های اداری مسؤول پیگیری صورت گیرد تا این موانع رفع شود و شاهد رونق تولید باشیم./میزان