ضربات مرگبار مرد بوكسور بر صورت دختر ماساژور

اولیای دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند

ضربات مرگبار مرد بوكسور بر صورت دختر ماساژور

مرد بوكسور كه دختر ماساژور را با ضربه‌های مشت آهنین به قتل رسانده بود، در حالی به‌زودی محاكمه می‌شود كه اولیای دم برای او درخواست قصاص كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، سعید مرد میانسالی است كه در یكی از اداره‌های دولتی تهران كار می‌كرد. او قهرمان بوكس بود و مدال‌هایی را در این ورزش کسب كرده  بود. او اوایل شهریور سال گذشته در پی آشنایی با دختر جوانی در فضای مجازی با او درگیر شده و وی را با ضربه‌های مرگبار مشت‌های آهنینش به قتل رساند و جسد را پتو پیچ شده در رودخانه خشایار در سیدخندان پایتخت رها كرد. متهم 40 ساله بعد از دستگیری به این قتل اعتراف كرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. بوكسور متهم به قتل با گذشت بیش از یك‌سال از این جنایت برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: مقتول 31 ساله و دارای مدرك كارشناسی ارشد در رشته فیزیك بود و تنها در تهران زندگی و كار می‌كرد. هشت ماه قبل از جنایت به طور اتفاقی عضو یك گروه تلگرامی شدم كه در زمینه ماساژ فعالیت داشت. شماره مقتول را در آنجا پیدا كردم و با او حرف زدم. بعد از آن در تماس با هم بودیم كه روز حادثه با او قرار گذاشتم و وی برای صحبت كردن سوار خودرویم شد. او به من می‌گفت كار می‌كند تا هزینه اقامتش را برای ادامه تحصیل در اروپا تأمین كند.
 وی افزود: وقتی فهمید می‌خواهم او را مورد آزار و اذیت قرار دهم، با من درگیر شد و دعوایمان بالا گرفت، چون بوكسور هستم 15 ـ 10 مشت محكم به سر و صورت او زدم كه بی‌هوش شد، گفتم شاید زنده است، اما او فوت كرد. جسد را در خودرویم گذاشتم. در محله سیدخندان پتوی زرد‌رنگی را كه كارگران باربری در خیابان انداخته بودند، برداشتم و جسد را در آن پیچیدم و او را به رودخانه انداختم و گوشی تلفن همراه و زیور آلاتش را برداشتم و به خانه بردم.
  متهم به زندان بازگشت و والدین دختر كشته شده برای او درخواست قصاص كردند.
 پرونده بوكسور متهم به قتل به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد تا او در آنجا محاكمه شود.