آزار دختر نوجوان به بهانه رهایی از اجنه

آزار دختر نوجوان به بهانه رهایی از اجنه

مرد جوان كه با فریب دختر نوجوان، به بهانه نجات خانواده اش از دست اجنه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در جلسه دادگاه، منكر اتهامش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 23 دی سال 97 دختر نوجوان 17 ساله به نام غزل همراه مادر و پدرش با مراجعه به كلانتری صادقیه، شكایت خود را از شوهرخاله‌اش با ادعای آزار و اذیت مطرح كرد.
مادر غزل به ماموران گفت: مدتی بود كه می‌دیدم غزل رفتارهای عجیبی دارد. ورد می‌خواند و به آب فوت می‌كرد و نخ به پارچه گره می‌بست.امروز به من گفت شوهر خواهرم به نام فرزین، از او خواسته این كارها را انجام دهد تا از آزار و اذیت از ما بهترون در امان باشد و با همین حرف‌ها او را فریب داده و به خانه‌شان كشانده و مورد آزار قرار داده است. غزل در تكمیل حرف‌های مادرش گفت:فرزین به من گفته بود چند جن در استخدام او هستند و حالا آنها می‌خواهند پدر و مادرم را با چاقو تكه تكه كنند و تنها راه برای خلاصی از دست آنها این است كه با او رابطه داشته باشم تا اجنه به استخدام من هم در بیایند و با خانواده‌ام كاری نداشته باشند.
بعد از شكایت غزل و خانواده‌اش، متهم دستگیر شد و اتهامات خود را انكار كرد و گفت: همه حرف‌های این دختر ساختگی است. من اتهامم را قبول ندارم.
در ادامه اقوام غزل شهادت دادند كه فرزین اهل خرافات و سحر و جادوست و پزشكی قانونی در گزارش خود تعرض به دختر نوجوان را رد كرد، اما آزار و اذیت او را مورد تایید قرار داد.
روز گذشته متهم و شاكی در شعبه دوازدهم دادگاه كیفری یك استان تهران مقابل قاضی قرار گرفتند و غزل گفت: من از فرزین خواستم لپ‌تاپم را تعمیر كند. او گفت از اجنه می‌خواهد این كار را برایم انجام دهند. بعد گفت الان به اجنه دستور می‌دهم بسته قرص را از روی كابینت پایین بیندازند.نمی دانم چطور شد قرص پایین افتاد و من باورم كردم كار اجنه است. او وقتی فهمید حرف‌هایش را باور كرده‌ام، سوءاستفاده از مرا آغاز كرد. من برای نجات جان پدر و مادرم تن به خواسته او دادم.
در ادامه متهم در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. مدتی قبل غزل به من گفت در گروه تلگرام با افرادی آشنا شده كه سحر و جادو به او آموخته‌اند. وقتی مادرش متوجه وردخوانی او شد، من را متهم كرد. این بلا را رابطه‌های مجازی‌اش سر او آوردند و به من ربطی ندارد.
با شكایت دختر نوجوان و دفاع متهم، رای دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.