با انرژی زیادی به سمت قهرمانی می‌رویم

رادوشوویچ: وظیفه من كلین شیت است

با انرژی زیادی به سمت قهرمانی می‌رویم

 بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان كروات تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین بار در این فصل درون دروازه تیمش قرار گرفت و توانست بار دیگر كلین شیت كند. عملكرد او به قدری خوب و موثر بود كه پرسپولیس توانست بدون دریافت گل، مقابل ذوب آهن به برتری 3 بر صفر برسد و سه امتیاز حساس دیگر را به جیب بزند. او مورد تقدیر گابریل كالدرون هم قرار گرفت. رادو در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم، با اشاره به این برد جذاب و هیجان انگیز گفت: همه ما از پیروزی در اصفهان مقابل ذوب آهن شاد هستیم. این سه امتیاز به ما كمك می‌كند تا با انرژی زیادی به سمت قهرمانی برویم. من سه قهرمانی با پرسپولیس به دست آوردم، اما به دنبال آن هستم كه برای چهارمین بار به قهرمانی برسم. این فصل هم فرصت برای ما وجود دارد كه چنین اتفاقی رقم بخورد. بازی با ذوب آهن را هرگز فراموش نمی‌كنیم.
 این دروازه بان كروات كه توسط برانكو به پرسپولیس اضافه شد، حرف هایش را این طور ادامه داد: با مدافعان در این بازی كاملا هماهنگ بودیم و به همین خاطر كوچك ترین اشتباه فنی نداشتیم. من هم وظیفه‌ام این است كه در هر بازی بهترین عملكرد را به نمایش بگذارم. این وظیفه من است كه كلین شیت كنم و نگذارم تیم‌های حریف به گل برسند، اما واقعیت این است كلین شیت متعلق به من نیست، همه بازیكنان در این اتفاق سهم دارند و ما در كنار هم توانستیم یك نمایش خوب داشته باشیم. در واقع من كلین شیت نكردم، بلكه كل تیم پرسپولیس این كار را انجام داد.
او در مورد نیمكت نشینی بیرانوند این طور توضیح داد: خودم هم فكر می‌كردم بیرانوند بازی كند، اما چون از مسافرت طولانی برگشته بود، استراحت كرد. من هم همیشه حاضر به بازی و حضور در میدان هستم و فكر می‌كنم آمادگی و انگیزه هایم را در بازی با ذوب آهن ثابت كردم. من و بیرانوند زوج خوبی هستیم و معتقدم او بهترین دروازه بان آسیاست. امیدوارم با همین رفاقتی كه داریم، بازی‌ها را دنبال كنیم و به پیش برویم.
رادو در نهایت گفت: یك بازی عقب افتاده داریم و زمان برای رسیدن ما به صدرجدول وجود دارد. باید بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. طی هفته‌های گذشته در دو بازی مقابل ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان امتیازات مان را از دست دادیم، اما دیگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد و با تمام توان برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم. من می‌خواهم این فصل كه اتفاقا سخت تر است و رقبای قدرتمندی داریم را مثل سه فصل گذشته با قهرمانی تمام كنم و می‌دانم این موضوع، خواسته همه بازیكنان است.