برای حمایت از تیم به ورزشگاه رفتم

برهانی: این استقلال را می‌بینم، حسرت می‌خورم

برای حمایت از تیم به ورزشگاه رفتم

آرش برهانی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال و تیم ملی كشورمان روز پنجشنبه گذشته راهی ورزشگاه آزادی شد تا شاهد برد تیمش مقابل شهرخودرو باشد. دلیل حضور او در ورزشگاه، حمایت از آبی‌پوشان بود. برهانی در این مورد به خبرنگار جام‌جم گفت: شرایط استقلال به حدی حساس شده كه ما را به ورزشگاه كشاند. این تیم نیاز به حمایت دارد. خودم شخصا با بچه‌ها تماس گرفتم و از آنها حمایت كردم، اما لازم دیدم به ورزشگاه هم بروم و تیم را تشویق كنم.
برهانی اضافه كرد: خدا را شكر در زمین بازی تغییرات تاكتیكی استقلال را دیدیم. واقعا بچه‌ها بازی لذتبخشی نشان دادند و از نحوه بازی استقلال لذت بردم. آنها می‌دانستند چقدر به این سه امتیاز احتیاج داریم و برای كسب آن، از جان و دل مایه گذاشتند. البته به نظرم بازی به قدری زیبا و جذاب بود كه می‌توانست گل‌های بیشتری هم در پی داشته باشد، اما پیروزی و سه امتیاز برای همه ما استقلالی‌ها مهم بود كه خدا را شكر توانستیم به آن برسیم. این برد در راه قهرمانی واقعا به استقلال كمك می‌كند.
سوال بعدی در مورد احتمال قهرمانی آبی پوشان بود كه آرش این طور گفت: من مطمئنم این تیم قهرمان می‌شود، چون همه فاكتورهای یك قهرمان را دارد. البته می‌دانم باشگاه با شرایط مالی پیچیده‌ای مواجه شده كه حتی بعد از این همه سال، نمی‌تواند با ما تسویه حساب كند، اما آنها باید از تیم حمایت كنند. بازیكن و مربی حقوق خودش را نگیرد
با چه روحیه و انگیزه‌ای باید برای قهرمانی بجنگد. الان تیم به بهترین شرایط خود رسیده و وقت آن است كه مدیر باشگاه بیاید و كاری برای تیم كند.
برهانی در نهایت اضافه كرد: این تیم را می‌بینم، افسوس می‌خورم كه چرا هنوز بازی نمی‌كنم تا بتوانم به این تیم خدمت كنم. واقعا دلم می‌خواست یكی از اركان این استقلال باشم. این یكی از بهترین تیم‌هایی است كه به یاد می‌آورم. امیدوارم بازیكنان قدر این روزها را بدانند.