دوره تربیت مستندساز

دوره تربیت مستندساز


چهارمین دوره تربیت مستندساز سفیرفیلم از ابتدای زمستان برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، سفیرفیلم در نظر دارد به‌منظور شناسایی و پرورش استعدادهای مرتبط با ساخت فیلم مستند و افزایش ظرفیت تولیدی خود، دوره آموزشی ــ تربیتی برگزار كند. این دوره ویژه آقایان بوده و طی شش ماه از ابتدای زمستان ۹۸، با محوریت كارگاه‌های تخصصی آموزشی و تولید یك مستند نیمه بلند در بهار ۹۹ برگزار خواهد شد.
شرایط اولیه برای حضور هنرجویان در این دوره به شرح ذیل است: اسكان در استان تهران، دارای تجربه تولید مستند كوتاه یا كلیپ و آشنا با مفاهیم ابتدایی این عرصه، تخصیص حداقل دو روز كامل كاری در هفته برای شركت در دوره، عدم استخدام یا اشتغال تمام‌وقت در سایر نهادها، مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه، دارای مساله و دغدغه مشخص از سبد مسائل كشور و جهان.
اولویت‌های پذیرش: ثبت‌نام به‌صورت گروهی، سابقه فعالیت در تشكل‌های دانشجویی، تجربه كار در حوزه رسانه، آشنا با نرم‌افزارهای تدوین.
مزایا و ویژگی‌های دوره: فراگیری مهارت مستندسازی با طرح درس‌های مدون و فضای آموزشی با‌كیفیت، بهره‌گیری از اساتید برجسته و تهیه‌كنندگان مستندهای جریان‌ساز، فرصت ساخت فیلم مستند با‌كیفیت در طول دوره (امكانات و فضای كاری و سرپرست با‌تجربه)، استفاده از ظرفیت توزیع و عرضه حرفه‌ای مستند در سفیر‌فیلم، امكان ادامه همكاری با سفیرفیلم در قالب تیم‌های تولیدی این مجموعه (پس از موفقیت در دوره). چهارمین دوره آموزشی ــ تربیتی سفیرفیلم از نیمه اول دی آغاز می‌شود و تا پایان بهار ۹۹ ادامه خواهد داشت. پذیرش متقاضیان به‌صورت چند‌مرحله‌ای از طریق آزمون و مصاحبه ورودی خواهد بود. واجدین شرایط جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۲۵ آذر از طریق آدرس اینترنتی safirfilm.ir ثبت‌نام کنند.