حق با شماست

حق با شماست

#مترو-پله-‌برقی
اردلان از تهران:
 از مسؤولان مترو درخواست می‌شود نسبت به نصب پله‌برقی در ایستگاه محمدشهر كرج اقدام فوری کند.

#فاضلاب-بو
شهروندی از تهران:
هر زمان که در تهران باران می‌بارد، فاضلاب آپارتمان ما که به شبکه فاضلاب شهری متصل است، بوی بسیار نامطبوعی می‌گیرد. بوی بدی که این روزها باردیگر در تهران به مشام رسید ممکن است به فاضلاب شهری مربوط باشد.
#ترفند - یارانه
اخلاقی از تهران:
 بهتر است دولت محترم نسبت به شناسایی افرادی كه هیچ سندی به نام خودشان نیست و به نام افراد خانواده‌شان است و با این ترفند همچنان یارانه دریافت می‌كنند، دقت بیشتری كند.

#افزایش - نقدینگی
فنایی از ارومیه:
 پرداخت كمك هزینه سبد معیشتی به مردم باعث افزایش نقدینگی و تورم می‌شود و امیدوارم دولت برنامه بهتری برای كمك به مردم داشته باشد.

#یارانه - كارمند
زندی از لرستان:
 چرا یارانه كارمندان دولت و حقوق‌بگیران كه درآمد آنان شفاف است حذف می‌شود ولی یارانه كسبه مشاغل آزاد و سرمایه‌داران حذف نمی‌شودو پرداخت یارانه به این افراد همچنان ادامه
دارد.

# سبد- معیشت
فاطمی از تهران:
بعد از اعتراض در سامانه شكایات عدم دریافت سبد معیشتی، یك پیام كوتاه از وزارت رفاه با متن «تا یك ماه دیگر بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد شد» برایم ارسال شد. به نظر می‌رسد دولت علاقه‌ای به جواب‌دهی به شهروندان ناراضی ندارد.

#كارت - ملی
سلطانی از تهران:
 بیش از هفت ماه است منتظر دریافت كارت ملی جدید هستم، ولی تاكنون خبری از آن نشده است.
 چرا؟

# فروش - خودرو
 شهروندی از تهران:
ایران‌خودرو پیش فروش فوری برای روز شنبه، ساعت 11 را اعلام كرد. ما راس ساعت 10 و 55 دقیقه به سایت این شركت مراجعه كردیم و اعلام شد ظرفیت پر شده است. چرا!