هنوز سوپرمن هستم!

هنوز سوپرمن هستم!

هنری كاویل كه در چند سال اخیر در چند اكشن ابرقهرمانانه نقش سوپرمن را بازی كرده، با اصرار روی این نكته تاكید می‌كند كه هنوز سوپرمن است و در قسمت تازه این مجموعه فیلم، نقش مرد پرنده‌ای سینما را بازی خواهد كرد. كاویل در واكنش به اخبار مربوط به حضور مایكل بی جردن در نقش سوپرمن اعلام كرد تماشاگران حاضر به پذیرش یك سوپرمن سیاهپوست نیستند و این نكته‌ای است كه مدیران شرکت برادران وارنر باید به آن توجه كنند.
چند روز قبل اعلام شد این شرکت قصد دارد قسمت جدید مجموعه فیلم موفق و پرفروش خود را با بازی جردن در نقش شخصیت مرد پرنده‌ای تولید كند. به گفته كاویل: «همه می‌دانند كه من قرارداد بازی در چند قسمت دیگر این مجموعه فیلم را دارم. برای همین، بحث تعویض بازیگر یك بحث بی معنی است. فكر می‌كنم این اخبار شیطنت‌های رسانه‌ای باشد و بس.»
بحث حضور یا عدم حضور و كاویل در قسمت جدید «سوپرمن» در حالی تیتر اول رسانه‌های هنری شده، كه خبری از تولید این قسمت نیست و تهیه‌كنندگان این اكشن كمیك‌استریپی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای شروع ساخت آن ندارند! در داستان فیلم، سوپرمن جوانی است كه از سیاره كریپتون به زمین آمده و توانایی پرواز و انجام كارهای غیرمعمول را دارد. در شرایط عادی، او روزنامه‌نگاری بی‌دست و پا به نام كلارك كنت
 است./ ددلاین