آره یا نه؟!

آره یا نه؟!

در حالی كه مارتین اسكورسیزی رسما مارس 2020 را به عنوان زمان شروع كار فیلمبرداری «قاتلان گل ماه» اعلام كرد، هنوز معلوم نیست لئوناردو دی كاپریو و رابرت دنیرو در آن بازی خواهند داشت یا نه. از سال 2017 صحبت تولید این درام جنایتكارانه و پررمزوراز مطرح بوده و بسیاری این پرسش را مطرح می‌كردند كه اسكورسیزی چه زمانی كلید فیلمبرداری آن‌ را می‌زند.
قاتلان گل ماه برای نمایش عمومی در 2021 آماده خواهد شد. منابع نزدیك به فیلمساز می‌گویند او سخت در تلاش است تا وقت آزاد دی‌كاپریو و دنیرو را به گونه‌ای تنظیم كند كه آنها را در فیلمش در مقابل هم قرار دهد. هر دو بازیگر از جمله بازیگران مورد علاقه فیلمساز هستند كه قبل از این در تعداد زیادی از فیلم‌های او حضور داشته‌اند.
فیلمنامه اقتباسی قاتلان گل ماه براساس داستان جنجالی دیوید گران نوشته شده و ماجراهای تلخ مربوط به كشف منابع نفتی در منطقه زندگی سرخپوستان اوگاسه را دنبال می‌كند.
 به دنبال كشف نفت در این محل، اهالی سرخپوست منطقه یكی بعد از دیگری به شكل مشكوكی به قتل می‌رسند. یك مامور اداره پلیس آمریكا برای تحقیق درباره ماجرا به این محل می‌رود و با حقیقت تلخ و وحشتناكی روبه‌رو
می‌شود./ موویز