مرگ سارق خودرو با شلیك پلیس

مرگ سارق خودرو با شلیك پلیس


 متهم سابقه‌دار كه با خودروی پراید سرقتی خلاف جهت حركت می‌كرد تا فرار كند، در جریان تعقیب و گریز و شلیك گلوله پلیس كشته شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 16 چهاردهم آذر امسال مرادی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران با تماس ماموران كلانتری كوی نصر با خبر شد كه دزدی در جریان تعقیب و گریز پلیسی هدف شلیك گلوله  قرار گرفته و فوت شده است.  
در جریان تحقیقات از ماموران گشت كلانتری كوی نصرمعلوم شد آنها هنگام گشتزنی در خیابان كوكب تهران بودند كه به رفتار راننده خودروی پرایدی مشكوك شدند. زمانی كه پلاك خودرو را استعلام كردند معلوم شد خودرو از حوزه كلانتری بهارستان تهران به سرقت رفته است. ماموران به تعقیب خودروی پراید پرداختند  اما راننده برسرعتش افزود .در جریان این تعقیب و گریز بود كه ماموران  برای متوقف كردن دزد فراری به سمت خودروی پرایدی كه  او سوارش بود، تیراندازی كردند. متهم نیز همچنان با سرعت بالایی به فرارش ادامه داد تا این‌كه با چند دستگاه خودرو و موتورسیكلت كه در مسیرش قرار داشت، تصادف كرد و آنها را  درهم كوبید و به فرارش ادامه داد. این تعقیب و گریز ادامه داشت تا این‌كه متهم فراری وارد میدان توحید تهران شد و با سكوی بتونی در آن همان  حوالی برخورد كرد و متوقف شد. با توقف خودرو، ماموران انتظامی برای بازداشت متهم سمت خودرویش رفتند كه معلوم شد در جریان تیراندازی كه ماموران به خودروی سرقتی شلیك كردند، تیرهایی به ران پای راست و قفسه سینه اصابت كرده و باعث شده وی زخمی شود. سارق زخمی به بیمارستان  امام خمینی(ره) منتقل شد كه به دلیل شدت خونریزی فوت كرد.