شوهرکشی به سبک سریال ستایش

شوهرکشی به سبک سریال ستایش


معلم هنر 35 ساله بعد از این‌که ارتباط خود را با دختر مورد علاقه دوران مجردی اش در اینستاگرام از سر گرفت،با همدستی او، نقشه قتل شوهر او را کشید و مرد بیگناه را با شلیک سه گلوله از پای در آورد.متهم در دادگاه اتهام خود را انکار کرد.
به گزارش جام جم،28  بهمن سال 95،مردی با پلیس 110 تماس گرفت و خبر داد شاهد به قتل رسیدن یک مرد جوان در اتوبان آزادگان تهران بوده است.آن مرد در توضیح به ماموران پلیس گفت:در اتوبان آزادگان دیدم یک مرد جوان سلاح شکاری در دهان جوانی دیگر فرو کرده و به او شلیک کرد.در جریان تحقیقات،پلیس به همسر مقتول که الناز نام داشت،مظنون شد. در نهایت الناز پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت:15 سال قبل با مردی به نام شهاب ارتباط داشتم، اما وقتی به خواستگاری من آمد،اختلافی بین دو خانواده ایجاد شد که با او ازدواج نکردم.چند وقت قبل صفحه شخصی او را در اینستاگرام دیدم و به او پیام دادم و چند بار با هم بیرون رفتیم.شهاب با یک خانم دکتر ازدواج کرده است و می گفت همسر من، فرهاد را می شناسد.همیشه از فرهادبه من بدگویی می کرد و می گفت فرهاد هرزه است.حرف‌های او من را به همسرم بدبین کرد و دیگر به محبت‌هایش اعتماد نداشتم.تصمیم گرفتم با کمک شهاب،فرهاد را به قتل برسانم.
بعد از اعترافات الناز،شهاب دستگیر شد و در اعتراف به قتل گفت:روز حادثه الناز به بهانه پنچر شدن ماشینش،همسرش را به اتوبان کشاند و من به او شلیک کردم.
متهمان روز گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. ابتدای جلسه رسیدگی پدر و مادر فرهاد به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کردند.همچنین پدر فرهاد به عنوان ولی قهری فرزند مقتول،از جانب او نیز تقاضای قصاص کرد.
شهاب در دفاع از خود در دادگاه گفت:اتهامم را قبول ندارم.من فقط یک تیر به فرهاد شلیک کردم که آن هم در جریان کشمکش با او به طور ناخواسته اتفاق افتاد.مسیر زندگی من مشخص بود و دنبال نویسندگی و هنر بودم.بعد از آشنایی با الناز زندگی ام به اینجا رسید.
الناز که اتهام معاونت در قتل را به دوش می‌کشد در دفاع از خود گفت:اتهامم را قبول ندارم.من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم آسیبی به او برسد.حتی یک بار شهاب یک پودر کشنده به من داد که به فرهاد بخورانم و او را بکشم اما قبول نکردم.
قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.