فیلمبرداری پسر جوان از صحنه خودكشی‌اش

فیلمبرداری پسر جوان از صحنه خودكشی‌اش

پسر 28 ساله با نصب گوشی تلفن‌همراه در اتاقك محل استراحتش، از صحنه خودكشی خود فیلم  گرفت.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 50 دقیقه بامداد سه‌شنبه نوزدهم آذر امسال مردی با شنیدن سر و صدا از كارگاه رویه‌كوبی مبل در محله‌شان در جنوب شهر تهران با پلیس تماس گرفت و موضوع را خبر داد. زمانی كه ماموران در محل حاضر شدند و به تحقیق از مرد همسایه پرداختند، معلوم شد صاحب كارگاه چند روز است برای انجام كاری به شهرستان رفته و پسر 28 ساله شب‌ها همان‌جا می‌ماند.   ماموران برای بررسی موضوع در كارگاه را بازكردند و وارد آنجا شدند. ماموران بعد از بازرسی محوطه كارگاه، وارد اتاقكی شدند كه محل استراحت پسر كارگر بود. همزمان با ورود به آنجا با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدند. آنها مشاهده كردند پسر 28 ساله با پارچه‌های مبلی خودش را حلق‌آویز كرده است. آنها با بازكردن گره‌های پارچه، او را از آن محل پایین آوردند.
ماموران هنگام بررسی محلی كه پسر جوان خود را حلق‌آویز كرده بود، گوشی تلفن‌همراهی یافتندكه در همان محوطه نصب شده بود. ماموران این گوشی را مورد بازبینی قرار دادند كه به تصویر فیلمی دست یافتند كه نشان می‌داد پسر جوان از زمانی كه شروع به خودكشی كرده، گوشی تلفن را مقابل خود قرارداده و از لحظه‌لحظه اقدام خود تا زمانی كه خودكشی كرده فیلم گرفته و لحظه مرگ خود را ثبت كرده است.
پرونده‌ای در این باره در دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و با دستور قضایی قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران، خانواده او را شناسایی كنند و موضوع را به آنها اطلاع و جسد را تحویلشان دهند.