قتل دوست قدیمی با میخ!

قتل دوست قدیمی با میخ!


مرد معتاد وقتی توسط دوستش تحقیر شد او را با ضربه میخ كشت. متهم در دادگاه منكر قتل شد.
به گزارش جام‌جم، اواخر تیر 97، گزارش درگیری منجر به قتل در پیشوای ورامین به دست پلیس رسید و مشخص شد مقتول در خانه یكی از دوستانش با اصابت یك میخ به گلویش جان خود را از دست داده است.
با پیگیری ماموران، مشخص شد مقتول به نام حامد با دو نفر از دوستانش در خانه‌ای بوده است. دوستان او بازجویی شدند و یكی از آنها به نام مجید به قتل حامد اعتراف كرد و گفت: «از مدت‌ها قبل قرار بود با حامد شركت تاسیس كنیم. آن روز در خانه دوست‌مان با هم بحث‌مان شد. او اعتیادم را به رخم كشید و تحقیرم كرد و گفت تو پول نداری و با تو شریك نمی‌شوم. از این‌كه تحقیرم كرد، خیلی ناراحت شدم. من 20 سال سابقه معلمی دارم و زمانی كشتی‌گیر بودم، اما اعتیادم باعث شد همسرم رهایم كند و دوستانم تحقیرم كنند. به‌حدی عصبانی شدم كه از روی كابینت یك میخ برداشتم و به حامد حمله كردم كه باعث مرگش شد.»
روز گذشته پدر و مادر مقتول در دادگاه تقاضای قصاص متهم را كردند. متهم در دفاع از خود گفت: «اتهام قتل را قبول ندارم. آن روز در خانه دوستم بودیم. یك مرد را دیدیم كه صورتش را پوشانده بود و وارد خانه شد و به حامد حمله كرد و رفت. من دست او چاقویی دیدم، اما او را نشناختم.»
او در پاسخ به سؤال قاضی كه اظهار داشت حامد با چاقو به قتل نرسیده توضیح داد: «من الان چیزی یادم نیست. چیزهایی كه می‌گویم تصویرهایی است كه در ذهنم می‌سازم.»
پس از دفاعیات این متهم، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.