پلیس بازی  2 برادر برای دستبرد به خانه‌ها

پلیس بازی 2 برادر برای دستبرد به خانه‌ها

 دزدان حرفه‌ای خانه برای این‌كه مالباخته‌ها سر نرسند، با ایست و بازرسی، آنها را متوقف می‌كردند تا همدستشان با خیال راحت سرقت را انجام دهد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، از چندی پیش شكایت‌های مشابه سرقت خودرو در شعبه دوم دادیاری دادسرای  ناحیه 34 تهران مطرح شد.
 با دستور قضایی دادیار میثم حسین‌پور، تحقیقات از شاكیان آغاز و معلوم شد زمانی كه از مهمانی یا مسافرت به خانه‌هایشان در غرب تهران بازگشته‌اند متوجه تخریب در خانه با دیلم و سرقت طلا، سكه و دلارهایشان شده‌‌اند. بررسی‌ها نشان داد ارزش اموال سرقتی  از 15 تا750 میلیون تومان بوده است. پلیس در جست‌وجوی سارقان فراری بود تا این‌كه شاكیان جدیدی با حضور در پلیس آگاهی  اعلام كردند به دو مرد كه خودشان را پلیس معرفی كرده و اقدام به  ایست و بازرسی در نزدیكی خانه‌هایشان كرده بودند، مشكوك هستند. ماموران در این‌باره تحقیق كردند كه معلوم شد آنها دزدهای سابقه‌دار بودند و پلیس نیستند. پلیس در جست‌وجویشان بود تا این‌كه روزهای پایانی هفته گذشته از طریق پلیس استان اصفهان از دستگیری دو برادر در خانه اجاره‌ای باخبر شدند كه در اصفهان از خانه‌ها سرقت می‌كردند. متهمان در بازجویی‌ها علاوه  بر سرقت از خانه‌ها در اصفهان به سرقت از خانه‌های غرب تهران نیز اعتراف كرده‌اند. دو برادر سارق كه فرهاد 41 ساله و علی 27 ساله بودند برای تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند كه فرهاد در اظهاراتش گفت: به خاطر سرقت دو بار زندان افتادم. سه سال در زندانی در كرج حبس بودم كه در آنجا با دزد سابقه‌دار خانه‌ها آشنا شدم و هم‌سلول شدیم. روزهای پایانی محكومیتم، او نقشه دزدی خانه‌ها را طراحی كرد و بعد از آزادی‌مان به كمك برادرم اجرا كردیم. منصور از خانه‌ها سرقت می‌كرد و ما با راه‌اندازی ایست و بازرسی در خیابان اگر صاحبخانه سر می‌رسید، متوقفش می‌كردیم تا منصور لوازم باارزش را سرقت كند. با پول‌های سرقتی، ویلا و خودروهای گرانقیمت خریده و به اصفهان آمدیم تا از خانه‌های این شهر هم سرقت كنیم.
با اعتراف این دو برادر، منصور تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.