معرفی اعضای داوری مسابقه رادیو رادی

معرفی اعضای داوری مسابقه رادیو رادی

اعضای گروه داوری بخش مسابقه رادیو رادی با حكم دبیر بخش مسابقه انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش فارس، به پیشنهاد ایوب آقاخانی، دبیر بخش مسابقه رادیو رادی و با حكم بهزاد صدیقی، دبیر دومین جشنواره تئاتر اكبر رادی، اعضای گروه داوری بخش مسابقه رادیو رادی متشكل از بهزاد فراهانی، بهروز محمودی بختیاری و رویا فلاحی انتخاب و معرفی شدند.
بهزاد فراهانی نمایشنامه نویس، بازیگر و كارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، بهروز محمودی بختیاری زبان شناس، پژوهشگر و محقق و دانشیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رویا فلاحی بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و از فعالان بازیگری در عرصه نمایش‌های رادیویی است.
بخش رادیو رادی (نمایش رادیویی آثار اكبر رادی) این جشنواره به صورت رقابتی و برای نخستین بار در دو دسته نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزار می‌شود. در این بخش در هر دو دسته، حداكثر شش اثر توسط هیأت انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شوند.
هر دو بخش رقابتی رادیو رادی صرفا اختصاص به آثار استاد اكبر رادی دارد و در دو قالب «فایل‌های صوتی» و «رادیو تئاتر» برگزار می‌شود. همچنین آثار بخش رادیو تئاتر‌ همزمان با اجرا در زمان برگزاری جشنواره به صورت زنده از شبكه رادیویی نمایش پخش شده و آثاری كه در قالب فایل صوتی آماده، پذیرفته می‌شوند، مطابق زمان‌بندی و ضوابط رادیو نمایش، در روزهای جشنواره یا پس از آن پخش می‌شوند.
دومین جشنواره تئاتر اكبر رادی از ۲۵ دی ماه به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی با همكاری اداره كل هنرهای نمایشی و مشاركت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حمایت فرهنگسرای سرو، اداره كل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) و شركت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می‌شود.