برنامه‌های مراسم تشییع پیکر حاج قاسم

برنامه‌های مراسم تشییع پیکر حاج قاسم


سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در نشستی  آخرین وضعیت برنامه‌های  مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ایران را تشریح کرد.
وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در عراق گفت: صبح یکشنبه پیکر ایشان به شهر اهواز وارد می‌شود و از ساعت ۷و30 دقیقه  برنامه برای وداع با پیکر ایشان در اهواز پیش‌بینی شده
 است.
سخنگوی سپاه افزود: از آنجا که خوزستان نماد دفاع مقدس است، مردم خوزستان درخواست کردند مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید سلیمانی در این شهر برگزار شود که فرمانده کل سپاه با این درخواست موافقت کرد.
شریف عنوان کرد: پس از اهواز، پیکر ایشان حوالی ساعت ۱۳ به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد. بعد از اتمام مراسم در مشهد، پیکر ایشان به تهران منتقل و یکشنبه شب، مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلای تهران برگزار می شود.
شریف گفت: مراسم تشییع و نماز بر پیکر مطهر این شهید نیز از ساعت ۸ صبح دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن که رهبری بر پیکر ایشان نماز خواندند پیکر آن شهید از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی تشییع می شود. بعد از تهران مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می‌شود و سپس پیکر سپهبد شهید سلیمانی برای خاکسپاری به کرمان انتقال می یابد. /ایسنا