آستان قدسی‌ها در بلوچستان

آستان قدسی‌ها در بلوچستان


سیل كه جاری شد در بلوچستان، دل برخی نهادها و هموطنان نوعدوست را هم با خودش برد به آن دیار دور و محروم تا با درد سیل‌زدگان همدرد شوند و واسطه‌ای برای امدادرسانی و كار خیر. یكی از این نهادها آستان قدس رضوی است كه امكانات خود را برای كمك، بسیج و به منطقه ارسال كرد.
مصطفی خاكسار قهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در همین زمینه از استقرار بیمارستان سیار رضوی و تیم خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در منطقه خبر داد و گفت: این تیم در تخصص‌های مختلف پزشكی همچون داخلی، اطفال، زنان، دنداپزشكی، توانبخشی و دندانپزشكی در منطقه مستقر هستند و خدمات رایگان پزشكی به همراه تحویل رایگان دارو را ارائه می‌دهند.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی توزیع 12 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده را از دیگر اقدامات آستان قدس معرفی كرد و افزود: ده هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و 2000 بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده هرمزگان در دست توزیع است كه سبد غذایی مورد نیاز برای یك ماه خانوار را تأمین می‌كند.
راه‌اندازی آشپزخانه با ظرفیت طبخ روزانه 15 هزار پرس غذای گرم، ویزیت رایگان بیماران، تهیه و توزیع ده هزار بسته غذایی و معیشتی، 12 هزار و 500 تخته پتو و 130 هزار بسته محصولات نان قدس رضوی بخشی از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده بلوچستان است و هموطنان نوعدوستی كه مایل هستند همراه با خادمان رضوی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سهیم باشند، می‌توانند با شماره‌گیری كد دستوری *8# در این كار خیر مشاركت كنند./ جام‌جم دیلی