جنس پرسپولیس جور است

مطهری: در هر پست حداقل دو ستاره داریم

جنس پرسپولیس جور است

 با ایجاد تغییر در كادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، ستاره‌های پیشین این تیم راهی برای نشستن روی نیمكت پیدا كردند. یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، كریم باقری، داوود فنایی و البته حمید مطهری كه همگی بازیكنان پرسپولیس بودند، روی نیمكت ماندند یا برگشتند یا صاحب فرصت كار شدند. مطهری دستیار مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی به خبرنگار جام‌جم در مورد شرایط سرخپوشان به فاصله اندك تا شروع دوباره لیگ برتر گفت: تمرینات به صورت فشرده و با یك برنامه منظم در حال انجام است. خوشبختانه اطلاعاتی كه از لحاظ بدنی از بازیكنان كسب كردیم، نشان می‌دهد آنها آماده و قبراق هستند. البته مهلت زیادی برای بدنسازی كامل نداشتیم ولی خبر خوب این است كه بازیكنان پرسپولیس در مدت تعطیلات لیگ به صورت انفرادی تمرینات ‌بدنسازی داشتند. ما هم تلاش كردیم در همین مدت برنامه‌های كوتاهی را اجرا كنیم تا فرم بدنی بازیكنان در بهترین حالت خود بماند.»
مطهری اضافه كرد: «از طرف دیگر، دغدغه اصلی ما مسائل تاكتیكی پرسپولیس در نیم‌فصل نخست و ۱۶ بازی انجام‌شده است. تیم در آن دوران شرایط خاصی داشت و با تفكرات دیگری كار كرد و حالا كه ما هدایت تیم را برعهده داریم، به دنبال ایجاد یك سری تغییرات در نگاه و تاكتیك و فكر بازیكنان هستیم. بازیكنان پرسپولیس همگی باتجربه و حرفه‌ای هستند كه خیلی سریع موضوع ایجاد تغییرات در تیم را پذیرفتند و در این مورد كوچك‌ترین مشكلی نداشتیم. نكته دیگر این كه در هیچ پستی دچار مشكل نیستیم و بازیكنان زیادی داریم. در واقع جنس تیم جور است و می‌توانیم با همین تیم، بهترین نتایج ممكن را به دست بیاوریم.»
هافبك پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملكرد باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل افزود: «ما خیلی دیر به تیم اضافه شدیم و البته زمان زیادی هم به پایان نقل و انتقالات نمانده بود اما با این حال جذب مهاجمی مثل كریستین اوساگونا به همراه امیدواری برای عقد قرارداد با آنتونی استوكس می‌تواند خرید‌های بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد. تنها بخشی كه نیاز به جذب بازیكن داشتیم خط حمله بود. خوشبختانه با سیاست‌گذاری باشگاه به این مهم دست یافتیم و فكر می‌كنم در بقیه پست‌ها شرایط برای باشگاه پرسپولیس
بهتر است.»
دستیار گل‌محمدی اضافه كرد: «نیاز به مهره‌های بیشتر نداشتیم زیرا از خط دروازه اگر بخواهیم شروع كنیم رادوشویچ به همراه بیرانوند كه گلر شماره یك تیم ملی است، مشكلاتمان را حل می‌كنند. در خط دفاع مهدی ‌شیری، محمد انصاری، محمد نادری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین كنعانی‌زادگان را در اختیار داریم. در خط میانی هم دستمان با وجود بازیكنانی مثل بشار رسن، احمد نوراللهی، كمال كامیابی‌نیا، سیامك نعمتی، مهدی ترابی و وحید امیری در كنار محسن ربیع‌خواه پر است. همچنین در خط حمله در كنار علی علیپور می‌توانیم از اوساگونا و آنتونی استوكس هم استفاده كنیم. با این شرایط، پرسپولیس می‌تواند در ادامه فصل با قدرت بیشتری وارد میدان شود. امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های درخشان نظر هواداران را جلب كنیم و مورد حمایت
قرار بگیریم.»
بازیكن اسبق پرسپولیس كه تا همین هفته قبل هدایت شهرخودرو را در اختیار داشت، درخصوص حضور یا عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «ما كاری را انجام می‌دهیم كه باشگاه بخواهد و اعتبار ایران در آن حفظ شود. مطمئنا همه به دنبال یك تصمیم حرفه‌ای هستند تا همه خانواده فوتبال از آن سود ببرند. باید ببینیم نظر نهایی كنفدراسیون آسیا چیست و مسؤولان ورزش ایران در مورد حضور یا عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا چه تصمیم می‌گیرند. ما برنامه‌های خودمان را پیش می‌بریم تا ببینیم چه می‌شود.»
مطهری در نهایت گفت: «اگر اتحاد خوبی داشته باشیم و منسجم عمل كنیم، قطعا هواداران زیادی از ما حمایت خواهند كرد. در حال حاضر نیازمند حمایت طرفدارانمان هستیم تا بتوانیم در ۱۴ بازی باقی مانده با شایستگی كار را دنبال كنیم و در سایر تورنمنت‌ها بهترین نتایج ممكن را رقم بزنیم. ما می‌خواهیم با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، موفقیت‌های گذشته در پرسپولیس را تكرار كنیم. ان‌شاءا... قدم به قدم پیش می‌رویم تا دل هواداران را شاد كنیم. مهم این است كه مثل سال‌های قبل این كادر فنی هم مورد اعتماد و حمایت هواداران قرار بگیرد.»