درگیری مرگبار 2 زندانی در هواخوری 

درگیری مرگبار 2 زندانی در هواخوری 

دو متهم به سرقت كه دوره محكومیت خود را در زندان تهران بزرگ سپری می‌كردند بر سر هواخوری با هم درگیر شدند كه با شدت درگیری یكی از آنها به قتل رسید. 
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 8 دوشنبه 28 بهمن امسال یكی از مسؤولان زندان تهران بزرگ با بازپرس كشیك قتل دادسرای حوزه قضایی فشافویه تماس گرفت و از درگیری مرگبار میان دو زندانی خبر داد. زمانی كه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا در زندان حاضر شدند، مشاهده كردند یكی از زندانیان بر اثر ضربه تیزی دست‌ساز به شدت زخمی شده و به دلیل شدت خونریزی در درمانگاه زندان فوت شده است. 
همچنین تحقیقات نشان داد فردی كه دست به این درگیری مرگبار زده نیز زندانی دیگر بوده كه او نیز بعد از این جنایت بازداشت شده است. جسد با هماهنگی قضایی به پزشكی قانونی منتقل شد. 
این درحالی بود كه زندانی متهم به قتل بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. در جریان تحقیقات از دیگر زندانیان معلوم شد كه مقتول متهم به سرقت از خانه‌ها بوده و محكومیت 18 ماهه داشته و از آن موقع در زندان است و فقط چهارماه از محكومیتش مانده بود. 
عامل جنایت هم سارق خانه‌ها بوده و او نیز دوره محكومیت  خود را در همان سالنی می‌گذرانده كه مقتول محكومیتش را سپری می‌كرده است. 
تحقیقات از زندانی متهم به قتل ادامه داشت تا این‌كه او دیروز گفت:  سارق خانه هستم و چند ماه می‌شد كه در زندان تهران بزرگ دوره محكومیتم را سپری می‌كردم. با مقتول ـ كه او نیز زندانی بود ـ اختلاف و درگیری نداشتم، اما روز جنایت برسر رفتن یا نرفتن به هواخوری با او درگیر شدم. از او خواستم مقابلم نباشد و به  هواخوری  برود كه او حاضر نبود سالن را ترك كند كه همین باعث شد با هم دعوا كنیم. عصبانی شدم و با شدت درگیری با تیزی دست‌سازی كه درست كرده بودم ضربه‌هایی به آن زندانی زدم و او را به قتل رساندم. 
  زندانی سارق كه اكنون متهم به قتل هم‌بندی‌اش شده در بازداشت  به سر می‌برد و تحقیقات  از او
 ادامه دارد.