دردسر ساخت کلیپ جنایی برای اینستاگرام

دردسر ساخت کلیپ جنایی برای اینستاگرام

ساخت کلیپ جنایی برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام، پسر جوان را در برابر اتهام قتل قرار داد.
به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 17 روز دوشنبه مردی در تماس با پلیس اعلام کرد؛ فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه جان فرد دیگری است.
در ادامه ماموران در محل حاضر شده که مرد تماس گیرنده با مراجعه به آنها گفت: قصد داشتم مانع ضربات مرد خشمگین شوم اما او مرا تهدید کرد اگر دخالت کنم مرا هم به قتل می رساند.  او وقتی دید من در حال تماس با پلیس هستم، سوار خودرو شد و گریخت.
این مرد شماره خودروی برلیانس را یادداشت کرده بود و ماموران با شناسایی خودرو تحقیقات برای دستگیری راننده آن را آغاز کردند و بعد از چهار ساعت متوجه شدند، خودرو در مقابل یک مرکز اقامتی در شیان پارک شده است. 
تیمی از ماموران راهی آنجا شده و راننده را شناسایی و بازداشت کردند. متهم در تحقیقات گفت: قتلی در کار نبود و من برای جذب دنبال کننده در صفحه اینستاگرام تصمیم به ساخت کلیپ های جنایی گرفتم. امروز هم در حال ساخت یکی از همین کلیپ ها بودم. 
سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به این خبر گفت: متهم همراه پرونده پس از تحقیقات اولیه، برای بررسی بیشتر از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد ارجاع شد.