پیدا كنید زورگیر تحریریه را

پیدا كنید زورگیر تحریریه را


از آن روزهاست؟ كدام روزها؟ همان روزها كه آگهی قدم رنجه فرموده و نصف صفحات فرهنگی را می‌گیرد. بعد ما می‌مانیم و این‌كه حالا امروز كدام مطلب را برویم و چه كنیم. با این حال اما روز خوبی بود، نگارنده به همراه صابر محمدی معروف و خفن گروه دو تایی نشستند و برای دو صفحه امروز نوشتند. آقای عكاف معاون محترم تحریریه هم هی رفت و آمد گفت سوژه‌هایتان كو. بعد كه ما سوژه پیدا كرده و تقدیم كردیم تماس گرفت و سوژه‌هایمان را عوض كرد. ناراحت شدیم؟ نه بابا اصلا. یك سوژه باحالمان را كه گفت‌وگو با یك روحانی است نگه داشتیم برای روزهای آینده. دقت بفرمایید كه نگفتیم جناب حسن روحانی رئیس‌جمهورها! ما كه دستمان به ایشان نمی‌رسد، سرشان شلوغ‌تر از این حرف‌هاست... بگذریم كه دو تا كلام دیگر بنویسیم به سیاسی‌بازی در ستون فرهنگی محكوم می‌شویم!
 تا یادمان نرفته بگوییم یك خبر خوب هم برایتان داریم. علی رستگار خوش‌قلم و طناز گروهمان در كل سال گذشته یك مطلب در حوزه موسیقی نوشت و با همان هم جایزه گرفت! باورتان می‌شود؟ خلاصه كه از همین جا اعلام می‌كنیم خبرنگار سینمایی‌مان یك رقیب و تهدید جدی برای روزنامه‌نگاران حوزه موسیقی هم محسوب می‌شود. جایتان خالی همین امروز عصر هم مجبورش می‌كنیم یك عصرانه مفصل به بچه‌ها بدهد و شادی این موفقیتش را با همه ما تقسیم كند. جای شما خالی می‌ماند كه نیستید و عصرانه بخورید. البته این را هم بدانید كه در این روزنامه عصرانه خوردن اتفاق ساده‌ای نیست و یك زورگیر خطرناك داریم كه لقمه‌هایتان را می‌شمارد و در روزهای آینده وادارتان می‌كند به عصرانه پس‌دادن! با این حساب احتمالا تمایلی پیدا نكنید به خوردن یكی دو لقمه نان و پنیر اما احتمالا حساس شده‌اید كه ببینید این زورگیر عصرانه بگیر كیست. بنده هم این راز را مسكوت می‌گذارم و می‌گویم كمی روحیه شرلوك هولمزی‌تان را تقویت كرده و خودتان پیدایش كنید!
 امروز در صفحه 9 یكی از همكارانمان درباره شوخی‌های سیاهی كه با بحران‌های اجتماعی می‌شود برایتان نوشته است. حالا چون شمایید راهنمایی‌تان می‌كنم و می‌گویم ایشان به عصرانه خوردن علاقه وافری دارد! شرلوك هولمز هم نباشید مساله خودبه‌خود حل شده است دیگر...
 در صفحه 10 هم كه البته یك صفحه نصفه است یك مطلب خواندنی داریم از صابر محمدی كه رفته سراغ درگیری‌های ترامپ با رویداد اسكار امسال. بخوانید و ببینید این رئیس‌جمهور چگونه یك‌تنه و ناخواسته تمام سیاست‌هایی كه در آمریكا رویش درپوش می‌گذاشتند را فاش می‌كند و نشانمان می‌دهد چهره واقعی دموكراسی در كشورش چه شكلی است!