قوی‌ترین مرد ایران بادیگارد خواننده معروف شد

پس از قتل در ایران و فرار از کشور

قوی‌ترین مرد ایران بادیگارد خواننده معروف شد

پرونده یكی از قوی‌ترین مردان ایران كه به اتهام قتل مرد جوانی از هشت سال پیش متواری است، به اتهام مباشرت در قتل عمدی جلب دادرسی غیابی صادر شد. آخرین تحقیقات پلیس بین‌الملل نشان می‌دهد كه او یكی از بادیگاردهای خواننده معروف عرب‌زبان است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، هفتم اردیبهشت سال 90 بود كه وقوع درگیری خونینی در خیابان جنت‌آباد در كنار یك باشگاه بدنسازی به پلیس پایتخت گزارش شد. زمانی كه ماموران در آنجا حاضر شدند؛ معلوم شد مرد جوانی در آنجا با ضربه‌های شمشیر سامورایی زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت كرده است. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد كه درگیری میان مقتول و دو نفر از دوستانش با مردی جوان به نام امیر و برادر او بوده كه از قوی‌ترین مردان ایران هستند. همچنین معلوم شد این درگیری مرگبار بر سر اختلاف مالی رخ داده و در این درگیری چهار انگشت یكی از افراد قطع شده و او اكنون در بیمارستان بستری است. با مرگ مرد جوان، پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری كه با هم برادر بودند ادامه پیدا كرد.
ماموران در شاخه دیگری از تحقیقات پی بردند كه متهم به قتل فراری بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول با مرد كشته شده مشكل پیدا كرده و بر سر همین مساله چند بار با هم مشاجره لفظی داشتند. حتی یك‌بار هم او به قصد تسویه‌حساب جلوی خانه مقتول رفته كه با میانجیگری خانواده مقتول  ماجرا پایان یافته است. در ادامه روز جنایت، مقتول و دوستانش با دو برادر روبه‌رو شده و این درگیری رقم خورد. در ادامه تحقیقات  برادر متهم به قتل فراری شناسایی و بازداشت شد. او در تحقیقات گفته بود كه برادرش امیر دست به این جنایت زده است.
پلیس همچنان در جست‌وجوی متهم به قتل فراری بود كه معلوم شد وی با هویت جعلی و غیر‌قانونی توانسته از خاك ایران خارج شده و به تركیه برود. با مشخص شدن این موضوع با اعلان قرمز، او تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت، اما متهم فراری هر بار با هویت‌های جعلی به كشورهای یونان و اروپایی در رفت و آمد بود و این كار دستگیری او را با مشكل رو‌به‌رو كرده بود. سرانجام با گذشت  هشت سال از این جنایت، چند روز پیش پلیس بین‌الملل باخبر شد كه او به عنوان یكی از بادیگاردهای یك خواننده زن معروف عرب‌زبان درآمده است.   با توجه به این‌كه پلیس تاكنون موفق نشده  این متهم  به قتل فراری را بازداشت كند، پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی به طور غیابی با صدور جلب دادرسی از سوی محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی تهران  صادر و به‌زودی برای محاكمه غیابی به دادگاه كیفری یك استان تهران در حالی ارسال خواهد شد كه سه برادر این متهم به قتل فراری كه مشخص شد در ماجرا نقشی نداشته‌اند، تبرئه شدند.