قتل شاگرد خیاطی در دوئل عشقی

قتل شاگرد خیاطی در دوئل عشقی

پسر جوان كه برسر یك دوئل عشقی با شاگرد خیاطی در مسعودیه تهران، او را با قمه به قتل رسانده بود تحت تعقیب پلیس  قرار گرفت.  
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه دوم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری مسعودیه با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان درگیری مرگباری در یكی از كوچه‌های محله مسعودیه  قرار داد. زمانی كه بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در محل حاضر شدند، مشاهده كردند پسر 27ساله‌ای براثر ضربه چاقویی كه به گردنش اصابت كرده، به‌شدت زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت كرده است. با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در این مرحله ماموران به تحقیق از اهالی كه شاهدان جنایت بودند پرداختند كه یكی از آنها در جریان تحقیقات گفت: «من در مغازه‌ام بودم كه صدای داد و فریاد شنیدم، وقتی  برای بررسی ماجرا از مغازه خارج شده و به خیابان آمدم با  صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. سه مرد جوان كه سرنشینان موتورسیكلتی بودند را دیدم كه یكی از آنها از ترك موتور پیاده شد، در حالی كه كمربندی در دستش بود، به سمت مرد جوانی رفت كه به محل آمده بود. او ضربه‌هایی با كمربند به پسر جوان زد كه او نیز با قمه‌ای كه به دست داشت به سمت طرف مقابل حمله‌ور شد و با آن ضربه‌ای به گردن وی زد كه جوان زخمی كف خیابان افتاد. اهالی فرد زخمی  را به بیمارستان رساندند، اما بر اثر شدت جراحات فوت شد. در جریان آن دعوا شنیدم درباره یك دختر جوان  با هم حرف می‌زدند.»
در جریان تحقیقات بعدی پلیسی معلوم شد مقتول شاگرد یك مغازه خیاطی  بوده و به دختری علاقه‌مند بوده كه عامل جنایت نیز به همان دختر علاقه‌مند بوده و به همین خاطر شاگرد خیاطی را برای دوئل عشقی به محل قرار كشانده و سرانجام او را به قتل رسانده است.
چهره فرضی قاتل فراری به دست آمده و جست‌وجو برای دستگیری او در حالی ادامه دارد كه قرار شد دوستان و دختر مورد علاقه پسر كشته شده نیز شناسایی و از آنها تحقیق شود.