سریال‌های جدید در راه شبکه 3

سریال‌های جدید در راه شبکه 3


شبکه سه سریال‌های جدیدی را برای پخش از این شبکه در دست تولید دارد. مدیر شبکه سه نیز در این باره به برنامه‌ها و سریال‌های در حال تولید این شبکه اشاره کرد.
به گزارش جام جم، علی فروغی، مدیر شبکه سه ضمن اعلام برنامه‌های جدید این شبکه گفت: در حوزه سریال سازی می‌توان گفت که سریال‌های ۶ ماهه نخست سال ۹۹ شبکه۳ مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد که از جمله آن می‌توان به سریال ۳۰ قسمتی دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و سریال ۹۰ شبی با نام موقت نیوجرسی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد وی ادامه داد: همچنین سریال ۵۰ قسمتی سرباز به کارگردانی‌هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری‌های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌ا... در کارهای موفقی چون وضعیت سفید باشد.
فروغی اظهار کرد: در حوزه برنامه‌های اجتماعی شبکه با شروع ماه رجب برنامه اتفاق و عصرجدید به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم عصر جدید با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین(ع) روی آنتن می‌رود که با‌زحمات احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقای قابل ملاحظه‌ای داشته است.
مدیر شبکه سه در توضیح برنامه جدید رشیدپور نیز گفت: برنامه «اتفاق» نیز تجربه جدیدی در برنامه سازی است. اتفاق با ارائه‌هایی از تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.