حتما باید یك نفر بمیرد؟

انتقاد مجیدی از عدم تعطیلی لیگ برتر فوتبال

حتما باید یك نفر بمیرد؟

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برگزاری بازی‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس كرونا گفت: آیا حتما باید یكی از ما، جان خودمان را از دست بدهیم تا مسؤولان به فكر سلامتی بازیكنان و مربیان باشند؟ جان‌مان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! مگر بازی‌های لیگ ایتالیا لغو نشده است؟ آنها كمتر از ما به فكر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟
وی افزود: فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاك و ضد ویروس هستند كه ما باید به خاطر چند بازی سفر كنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درك نمی‌كنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است. به عنوان یك عضو از جامعه فوتبال می‌خواهم كه به سلامتی بازیكنان و مربیان و داوران و سایر مسؤولان اهمیت بدهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: با این حجم از نگرانی خانواده‌های بازیكنان، نمی‌توان سفر كرد. با اضطراب، استرس و ترس به خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیكنان بیشتر می‌شود. اینها بدیهیات پیش پا افتاده‌ای است كه واقعا مشخص نیست چطور درنظر گرفته نمی‌شود!
مجیدی عنوان كرد: تیم‌های استقلال، تراكتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق شدیدترین برخورد را كرد. اگر بازی تكرار شد كه هیچ؛ اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یك بازی باشد.